Monday, July 19, 2010

second doc visit and first bath:)))

Bugun ikinci hafta kontrolu vardi kizimin, kilo almis ve boyu uzamis yavrumun:) Hersey yolunda sukur. Gobusunde halen akinti olmasina ragmen banyo yapabilecegimizi soyledi doktor. Sonrasinda Gavin'i Pump it Up a goturdum. Zipladi, hopladi durmaksizin. Sonraisnda cok istedigi uzere ikini legosunu aldik ve eve gittik. Bu arada ilkini gecen hafta aldigimda soylemistim ona tek basina yaptigi zaman legolari ve tum parcalarini kutusunda tuttugu zaman yenisini alabilecegini soylemistim. Dun bir azimle oturdu ve kitapcigina bakarak gercektende koca robotu bir araya getirdi. Ben sasirdim dogal olarak cunku buyuk cocuklar icin olan bir lego(7-16 yas) ve o kadar cok ve kucuk parcalari var ki. Benim icin en onemlisi yerinde hicbirsey icin oturup dikkatini toplayamayan oglumun legolar icin tum dikkatini toplayabilmesiydi. Ayni yerinde yapmadi ya da sakince oturup yapmadi belki ama ziplasa da ya da odanin her kosesini ziyaret etsede bu sure icinde bitirdi ya. Benim icin bu cok cok onemliydi. Onun uzerine bugun ikinci lego Bionicle i aldik. Sonrasinda eve geldik cunku annemin birkac arkadasi bebek hayirlamaya gelecekti. Zaten Gavin eve gelip hemen legosunu yapmak istedigini keisn bir dille soyledi. Geri kalan gunu evde gecirdik annemin hazirladigi guzel mammalar ve arkadaslarinin guzel sohbetiyle. Dun de Jon'in sinifindan birkac arkadas gelmisti bebek gormeye.

Aksam kucuk bir merasim esliginde kizimizin ilk banyosunu yaptirdik. Sponge bath yaptiriyorduk simdiye kadar. Gavin hepimizden heyecanliydi neredeyse. Annem kameraya cekti, Jon resimler cekti. Ben kizi tuttum, Gavin da vuzudunu yikadi kuzunun. Birkac dakikadan sonra yeter diyerek cikti banyodan, ben bitirdim. Genevieve aglamadi, pek tepki de vermedi aslinda. Banyodan sonra pek rahatlamis gorundu ama. Emdi biraz ve uyumaya basladi misil misil. Offf nasil guzel kokuyor yavrus. Keske su kokuyu saklamak mumkun olsaydi.

Gavin'da kizimda oldukca mutlu bir gun gecirdi bugun. Onlar oyle olunca ben daha mutlu oluyorum.

P.S. Dogumdan beri sag elim ve bilegimde agri, uyusma ve karincalanma hissediyorum. Kizi emziriken bile agriyor, dunden beri farkediyorum ki sag gogusle emzirmeyi tercih ediyorum daha cok cunku elim cok agriyor. Sol goguste sut miktari daha az. Bu cok canimi sikti. Normalde Colorado'ya donunce randevu alacaktim ancak durum sut azalmasi olunca burada randevu almaya karar verdim. Ben symptomlardan carpal tunnel oldugunu dusunuyorum bakalim doktor ne diyecek.

No comments:

Post a Comment