Monday, July 26, 2010

fun at the beach:))

Dun guneye inerek plajda bir gun gecirelim dedik. Yaklasik 3 saat uzaklikta ki Padre Island a gittik tavsiye uzerine. Bir gun onceden de yorgun ve uykusuz oldugumdan sabah istedigimiz kadra erken cikamadiysakta yola erken denilecek bir saatte yoldaydik. Halen iki cocukla kapi onune cikmanin daha uzun surdugunu hatirlatmam gerekiyor kendime.

Gavin cok heyecanliydi ancak yol uzun geldi. Kizimiz cogunlukla uyuduysada meme molasida verdik tabi. Gavin'in cisi, kizim emmesi derken yol daha bir uzadi sanki. Okyanusu gorunce icim isindi ama. Eskiden beri denizi cok cok seven birisiyimdir. Okyanusun kokusunu icime cektim mutlulukla. Gavin'in heyecanini gormek daha da bir mutlu etti beni. Once birseyler yiyerek sahile indik. Su cok cok dalgaliydi. Gavin bir heyecanla girdi suya, ancak kisa surede urktu dalgalardan ve cok acilmak istemedi.

Dalgalarin buyuklugu nedenile simidini de hic cikarmadi uzerinden. Kisa sure sonra alisti dalgalara ve zevkle oynamaya basladi. Biraz kumdan kaleler yapti, biraz dalgalarin uzerinden atlama, biraz baliklari kovalama, biraz da deniz kabugu cikarma suyun dibinden:)) Onu kuma gommemizi istedi ama beline kadar geldigimizde gunes gozlerini rahatsiz etti sanirim ve uzanmak istemedi yere. Sadece bacaklarini gommus olduk bizde.

Genevieve esen ruzgar ve dalga sesleri esliginde mutlu mesut uyudu. Ara ara uyandiginda karni doyduktan sonra gulumsedi durdu bize. Canim benim, artik daha uzun sure uyanik kaliyor ve ciddi ciddi onunla yapilan sohbetleri dinliyor ve gulumsuyor. En cok da Gavin'a gulumsuyor sanki, oglusta bu durumdan oyle memnun ki:)

Birazda etrafi gormek istedigimizden aksam uzeri toparlanmaya basladik. Gavin hic ama hic ayrilmka istemedi plajdan. Malum burasi sahil yeri diye dusunerekten gelmisken biraz taze balik almayi dusunduk. Sordugumuz birkac kisi balikci nerdedir sorusu uzerine afalladi once, sonra hic duymadim yok herhalde dedi. Birisi akvaryum baligi mi, yemek icin balik mi dedi:)) Birisi bir yer tarif etti ancak gittigimzde gorduk ki, yokmus oyle biryer. Saat 8i gecmisti ki ben pes ettim.

Saat 12 de evdeydik. Oyle yorulmusum ki bugun kiz uyurken ben de uyudum, Gavin'a da laptopta Scooby Doo actim izlesin diye. Genevieve'in ilk plaj gezisiydi.


No comments:

Post a Comment