Sunday, July 18, 2010

first doc. visit

07/12/2010

Bugun kizimin ilk doktor visiti vardi. Tesaduf ki oglumun da doktor ziyareti vardi ama ikiside farkli mekanlarda olunca ayni gune iki randevu almanin iki cocukla ne zor oldugunu ogrenmis oldum. Oglusun ziyareti parmaktan kan aldirmak istemeyince cok uzadi. Oyle bir hengame kopardi ki neredeyse sokaktan gecenler ne okuyor burada diye iceri girip bakacaklardi. Bizden hemen sonra Gavin'dan yasca daha kucuk oldugunu dusundugum bir kiz cocugu hic sorunsuz kan aldirdi ve aldigi stickeri hemen gogsune yapistirip gururla ortada dolanmaya basladi. Bunu goren Gavin hem korktugu icin mahcup hem de gipta dolu bakislarla kizi izliyordu. Kizin babasi '' seninle gurur duyuyorum, hic acimadi degil mi'' dedi ve kiz parmaginda ki banda bakarak ''aciyor, cok aciyor''demeye basladi ve aglamakli oldu. Ben de kizin ilk tavrindan sonra belki Gavin fikir degistirir diye hevesle izliyordum, kiz aglamakli olunca amanin simid ne halt edecegiz demeye basladim. Kiz aglamakla aglamamak arasinda gidip gelirken bizim isimiz bitti ve arabamiza bindik Genevieve'in kontrolu icin. Tam park yerinden cikmak uzereydim ki oglus ben kan aldiracam diye bagirdi. Oglum gidiyoruz artik, kardesin randevusu diye anlatirken bu defada ben kan aldirmka istiyorum diye zirlamaya basladi:) Geri donduk hemen kan aldilar ve gercekten de hic aglamadan gururla arabaya geri bindi.

Kostur kostur kizin doktoruna yetistik. Genel olarak hersey yolunda gorunuyor. Sarilik vardi bebisimde, onu kontroldu asil amac. Halen sari ancak kan alinmasini gerektirecek kadar sari degil. Guzel haberleri alinca mutlu mesut oglen yemegine gittik, sonrasinda da oglusa soz verdigim uzere ToysRus a gittik lego almak uzere. Ilgisini cekenler hep buyuk yas grubu icin olanlardi ve bir tane lego Bionicle serisinden robot gibi birsey aldik. Her zaman bir yerlere gitmek icin can atan oglum hemen eve gelmek istedi legosunu yapmak icin:) Oturup lego yaptik sonra.

Bu da boyle bir gundu iste.

No comments:

Post a Comment