Wednesday, July 14, 2010

devam 2

Bugun disari cikmadik hic. Evde dinlenmeye calistim ancak Gavin artik tavana tirmanir vaziyete gelmisti. Uzuldum onu oyle sikilmis ve basi bos birsey yapmaz sekilde zaman gecirdigini gorunce. Kizim uysal gidiyor simdilikk. Acikinca mikirdaniyor biraz, memeyi verince emmeye calisiyor ancak oyle sirin ki agzinin kenarina gelen hersey saldirmasi. Hicbirsey bulamayinca parmaklarini emmeye calisiyor. Ancak emzigi bir turlu emmiyor. Ilk iki gun emmisti aslinda. Sanirim o da uyandi bos bos emmenin gereksizligini. Oyle mis kokuyor ki Genevieve, offf bu kokuyu muhafaza edebilmenin bir yolu bulunsa. Icimi eritiyor yeni bebek kokusu. Ancak biliyorum ki bu da isik hiziyla yerini kusmuk ve kaka kokusuna birakacak.

BIr ara yatakta uzaniyordum bugun. Bir yanimda kizim bir yanimda oglum vardi ve ben kafamda halen iki cocuklu bir anne oldugumu kendi kendime tekrarlama ihtiyaci duyuyordum. Sadece Gavin'in annesiydim iki gun oncesine kadar ama artik kalbim bir baska minik kalp icin gucle atiyor.

Gavin Scooby Doo'yu izliyordu bilgisayarda bir ara. Ben de kizimla basbasaydim yatakta. Birbirimize baktik bir sure. O yoruldu kisa surede ve uyumaya basladi ancak ben gozumu kirpmaya korkar durumdaydim. Sanki bir mimigini kaciracakmisim gibi gozlerimi kirparsam. Sonra bu halini belegime iyice kazimak istiyorum. Oyle cabuk buyuyorlar ki ne oldugunu anlayamiyor insan. Sonra bu halleri unutuluyor malesef. Gavin'in oyle cok seyini unuttugumu farkediyorum ki kizimiz aramiza katildigindan beri. Genevieve'in yaptigi bazi mimikler ya da sesler hafizami tazeliyor ve ''aa Gavin'da boyleydi'' dedirtiyor.

Bir de kizimdan ozur diledim bol bol. Bu hamileligimde oldukca stresli donemler gecirdim. Onun da bu stresi hissettigini biliyorum. Lutfen beni affet canim kizim.

07/08/2010

..........................

07/09/2010 Cuma

Bugun hem kendi ruh sagligim icin hem de Gavin'a daha fazla kiyamadigimdan disari cikmaya karar verdim. Oglumu gecen hafta cocuk muzesine goturmustum ve cok keyif almisti. Gene cocuk muzesinin iyi bir secim olacagini dusunerek yola koyulduk. Genevieve cogunlukla uyudu, emmek icin uyandi. Bu arada gogus uclarim feci durumda, artik kremi daha sik kullaniyorum usenmeden. Gavin oyle mutluydu ki:) Onu oyle mutlu gormek beni cok sevindirdi. Canim oglum benim! Nasil cok seviyorum seni.

Muzede yaklasik 4 saat kaldiktan sonra Jon'in erken geliyorum birseyler yapalim mi teklifi karsisinda havalara uctum. Oyle yogun ki okulu, boyle arada yapilan kacamaklar da olmasa hic goremeyecegiz yuzunu askimi Dordumuz once yemege ciktik sonra biraz dolandik downtown da. Bu bizim ilk dort kisilik aktivitemizdi:) Cok da iyi geldi bana.

Bu arda hafiften baby blues basgosterir oldu. Ilk dogum sonrasi PPD gecirdim ve bu defa da olur diye cok korkuyorum. Bu konuda yazmak bile icimi acitiyor. Lutfen, lutfen, lutfen bu defa olmasin. Mutluyum cok ve boyle kalmak istiyorum kucuk ailemle birlikte.

........................

07/10/2010

Bu sabah hic keyfim yoktu. Gece cok uyuyamadim. Kahvaltidan sonra Genevieve de uyumusken biraz uzanayim demistim. Gavin'da Scooby Doo'ya bakacakti yanimda. Yatmadan pump it up in family time larini gormek istedim. Bize 10 dakika uzakta olanda varmis bir tane. 30 dakikamiz vardi baslamasina, bir hizla hazirlandiktan sonra yetistik sukur ki. Gavin kendinden gecti, zipladi da zipladi bir bucuk saat boyunca. Onu mutlu gormek benim keyifsizligimi ortadan kaldirdi biraz:) CGitme vakti geldiginde pek mutlu olmasada, bir daha ki sefere diye ayrildik.

Eve gittik cunku Genevieve'in uyanmasina az kalmisti. Artik rutinini ogrendim kizimin:) Jon erken geldi bugun(yuppiiiii) ve aksam disariya ciktik. O yokken gecmeyen zaman nasil oluyorda isik hiziyla geciyor o yanimdayken.



1 comment:

  1. sevgili adaşım esra amerika ya kucak dolusu sevgiler gönderiyorum güzel ve mutlu bir hayat yaşadığın anlaşılıyor yazdıklarından umarım bende aynı şansı yakalar da kızımı londraya götürebilirim....görüşmek üzere esra gürbüz derin in annesiii

    ReplyDelete