Tuesday, July 13, 2010

devam

Gece anyayi konyayi gorduk. 4 yasinda bir cocugun duzenine oyle guzel alismisiz ki, yeni doganin gece zirt pirt kalkacagini unutmusuz. Gece bebek bakimi konusunda ne kadar cok paslanmis oldugumu dusundum. Malum agladiginda ne istedigini falan cozmek zoruma gitti. Meme vermeye calistim her agladiginda, aklima bezine bakmak gerektigi cok sonra geldi. Gaz cikarma hic gelmedi. Boyle elim ayagima dolasmis vaziyette ve uykusuzluktan kendimden gecmis vaziyette gecirdik ilk gecemizi.

Ertesi gun Jon sinavi icin okula gitti birkac saatligine ve donuste annemle oglusu getirdi yaninda. Acaba o gun cikabilirmiyiz umudu vardi, ancak aksama dogru kizimizin 48 saat kalmasi gerektigini soylediler. Oyle olunca durum, annemle Gavin eve gittiler. Biz de kizimla kucak kucaga yatip babayi bekledik.

Ikinci gece ilkine gore biraz daha kolaydi. Sanirim hafizam yavas yavas geri gelmeye basladi. Ancak biliyorum ki kizimin cue larini ogrenmek icin zamana ihtiyacim var. Onun da zamana ihtiyaci var disarda kinhayata alismasi icin, kolay degil bu hayatla ilgili hicbirsey bilmiyor. Oyle saf ve caresiz ki bu yenidoganlar dusununce.

Emzirme fena gitmiyor saniyordum ancak meme uclarim cok canimi yakmaya basladi. Gunduz gelen emzirme hemsiresi gosterdi bebisi yanlis tuttugumu. Pehh, be ki 27 ay emzirdim diye gururla dolasirdim ortada:) Gel gor ki bu konudada hafiza kaybi gecirmisim. Simdi dogru teknikle denemeye devam.

Kizima iyice alistim. Oyle saf ve masum ki. Bakislari, hareketleri beni benden aliyor. Gavin'in onun yanina gidip kardesim demesi icimi civildatiyor. Bu arada halen Gavin'in kardesi oldugunu kendi kendime sesli hatirlatmam gerekiyor. Genevieve ve Gavin kardesler:) Halen tuhaf geliyor bunu dusunmek.

...........

J0n okuldan sonra Gavin'i ve annemi getirecekti ancak oglene eve gidebilecegimiz haberi beni nasil mutlu etti. Oyle olunca Jon direk hastaneye geldi bizi eve goturmek icin. Kizimla artik evimize gidecektik, yeni hayatimiza baslayacaktik.

Eve gitmek icin kizimi giydirdim uzun arayislarla aldigim kiyafetinin icine ve araba koltuguna oturttum. Bu sirada Jon'da esyalarimizi arabaya indirmisti. O sirada gok gurlemesi gibi bir ses duydum, bu ne ola ki diye dusunurken aklima bebisin kaka yapmis olabilecegi geldi. Dedim ya hafizam yavas yavas yerine gelmeye basladi diye. Koltuktan cikartmamla kizin kiyafetinin arka tarafinin tamamen kakayla kapli oldgunu gordum. Nasil yani??? Ben bu kiyafeti bulmak icin cok ugrasmistim. Onu eve sevimli kiyafteiyle getirip sonrasinda o kiyafeti keyifle saklayacaktim; tipki abisinde yaptigim gibi.

Mecburen nursery den kiyafet istedik. Eve hastane ustu ve altinda sadece bezle gitmis olduk! Jonathon bana takildi durdu '' bu kiz erkek-fatma gibi olacak, hic sevmeyecek pembeli -girly- seyleri'' Bu dusunce butun gun aklimda kaldi.

Eyooo, eve gidiyoruz:))

2 comments:

  1. merhaba Esra,
    tebrik ediyorum, hayırlı olsun bebeğiniz.
    Yazını okuyunca aman aman dediğim 2.bebek düşüncesi o kadarda kötü değilmiş hissi yarattı.
    Hatta benimde içim cıvıldadı :)
    İnşallah kolaylıklarla ve mutlulukla büyütürsünüz minik bebeğinizi....

    ReplyDelete
  2. oyyy ben bir kac gun bakamadim neler olmus neler :))

    hos gelmis guzel melek kiziniz :)) benim icin soyle bir kokla ve opuver onu :))

    hayirli olsun, Allah anala, babali, abili buyutsun insallah :))

    ReplyDelete