Tuesday, June 1, 2010

gunluk

Iki gun once ebayde oldukca guzel cloth diaperlar buldum ve kacirmadim tabi. Sabirsizlikla bekliyorum. Dun de craigslistte super bir medela pump buldum hemde hic kullanilmamis. Sonunda bizim kiz icin birkac kiyafet harici birseyler almis oldum. Ah bir de isim bulabilsem!

Bugun yanimda goturecegim bebek kiyafetlerini yikadim, katladim. Persembe sabahi yola cikmak niyetindeyim. Hazirliklari hizlandirmali sanirim. Deli gibi temizlik yaptim kac gundur, o da bir nevi hazirlik sayilir sanirim:)

Bugun cok sevgili canim arkadasimla yine ve yeniden bizim evde bir sushi party yaptik. O da hamile ben de hamile olunca unagi agirlikli oldu menumuz, e sakinin olmadigini belirtmeme gerek yok sanirim. Genede harika ve bol kahkahali bor sohbet ve cok lezzetli ev yapimi sushilerimizle guzel bir ogleden sonra ve aksam gecirdik.

Bu ara erkek cocuk yetistirmeyle ya da onlari anlamayla ilgili kitaplar cok okuyorum. Benim oglus burda ki deyisle''strong willed child'', durum boyle olunca cogu sey sokmuyor kendilerine. Kitaplari bitireyim yazarim usuncelerimi. Ha bir de, oyle guzel ki textbook harici seyler okumak uzun zaman sonra. Cok ozlemisim cok!

Son birkac haftadir kasilmalari fazlaca hissediyorum. Son bir haftadir falan siddetli hissediyorum bu kasilmalari. Oyle ki beni uyandirabiliyor gece, ya da oturdugum yerden ziplatabiliyor. Bu durum hamileligin sonlarina geldigimin belirtilerine alamet malum, tabi huzunleniyorum boyle olunca. Malum son bebek, son hamislik! Offf, 9 ay cok kisa hakikaten hamilelik icin. Demismiydim filler gibi olmak istedigimi, iki yila yakin, oh ne guzel.

Gavin gec dogdugu icin, bebisi de due date ten once beklemiyorum aslinda, ama iki gunluk araba yolculuguna cikacagim icin aklimdan gecmiyor da degil hani yolculuk sirasinda dogumun baslamasi ihtimali. Sonra, yok yok abisi gibi yerini sever bu da diye rahatliyorum:)

Simidlik bu kadar Yarin cok cok yogun bir gun olacak, oyle cok yapilacak ve aranacak yer var ki. Canta hazirlamak lazim birde:)

2 comments:

  1. iyi yolculuklar size.ben blogunuzu cok begeniyorum daha dogrusu sizi ve yazdiklariniz. ilerde bir cocugum olursa blogunuzdan biseler ogrenirim. isim konusunda aylin yazmistim ama siz hangi isimleri dusunuyosunuz yazar misinz. sevgiler

    ReplyDelete
  2. Cok tesekkur ederim:) Isim konusunda tekrar tesekkurler, Aylin ismi cok guzel gercekten. Ben eskiden beri Evren ve Uzay isminde takiliyim. Oglumuza isim ararken karar veremeyince kura cekmistik iki arasinda ve onun sansina Evren cikmisti. Simdi kaldi Uzay, ancak o da erkek ismi saniyorum. Ingilizce isim konusunda hicbir gelisme yok henuz.

    ReplyDelete