Friday, June 11, 2010

geldiiik:)

Gecen hafta iki gunluk araba yolculugu sonrasi askima kavustuk:) Yolculuk oldukca rahatti ve eglenceliydi. Gavin uyumluydu, benim biraz sirt agrim oldu araba kullanirken o kadar. Ilk gun yaklasik 10 saat araba kullandiktan sonra guzel bir otelde mola verdik. Gavin oyle heyecanliydi ki otel odasinda:) Her yere girdi cikti, yatakta zipladi sonra buz dolabinin icini bos gorunce '' kim yemis tum herseyi'' diye cikisti bana:) Oysa gecen yazdi 1 haftalik New York seyehatimiz, o zaman otel odasi umrunda bile olmamisti.

Ikinci gunun sonunda askima kavustuk. Gavin her daim bana cok duskun olmustur, Jon gittikten sonra gorunurde bir degisim olmamisti onda. Son donemde ki ekstra hircinligi haric. Acaba babasini mi ozluyor diye aklima geldiysede cok uzerinde durmamistim bu olasiligin. Ancak babasini gordukten sonra ki mutlulugu, ona sarilmasi gozlerimi doldurdu. Hemen yemege gittik birlikte, ancak heyecanindan yemek bile yiyemedi. Anlatti da anlatti babasina birseyler, kuyruk gibi pesinde dolandi. Meger nasil ozlemis babasini bu 6 hafta icinde, canim benim.

Bir haftadir cogunlukla disarida gecti zamanimiz. Gabin'in car seat'ini degistirdik. Ancak normal booster seatlere guvenemedigimden Britax'in yeni cikan Frontier 85 modelini aldik oglus icin. Evet evet 85 poundsa kadar:) Neredeyse 5 feete kadra halen 5 point harness la kullaniliyor ki bu benim icin en onemli ozellikti, sonrasinda normal booster seklinde arabanin kemeriyle kullaniliyor. Ayrica harnessi kullanirken hafif bir recline ozelligi var ki halen arabada guzel uyku uyuyan oglus icin cok rahat oldu. Tabi bebegimizide unutmadik. Onun icinde infant seat aldik. Ikiside kirmizi:)))

Bebise ufak bir yatak aldik, ufak tefek son eksiklerini tamamladik. Ancak bir isim bulamadik halen. Hemsireler, doktorlar koyacak kizin adini sanirim:)

Ben ilk doktor gorusmemide yaptim burada. Due date te hafif bir degisiklik oldu ve Haziran sonuna atildi tarih. Onun disinda hersey normal, hastaneyi gezdik falan filan.

Ha bir de bu arada derede arabami degistirdim. Bu cok uzun hikaye aslinda ve sinir bozucu ama not dusmek adina yazayim dedim.

Jon sabahin korunde gidip aksam gec geliyor, sinav ustune sinav oluyor. Cok fazla goremedik acikcasi, ancak genede cok mutluyuz. Iyi ki gelmisiz.

Hergun aksam uzeri havuza gidiyoruz oglusla. Yuzgecleri cikacak yakinda. Oyle ki saatlerce durmaksizin suda oynuyor genede gitme vaktinde mizirdaniyor. Halen simitle falan yuzuyor alsinda, ancak bugun dalgic gozluguyle dalmaya calisirken bir anda yuzmeye basladi. Suyun yuzunde beceremiyor yuzmeyi ama dibinde beceriyor biraz. Eh belki boyle boyle olacak bu is.

Bir de kotu haber; Sevgili Macbook umun keyboardu tamamen kitlendi. Apple servise goturecegim ama muhtemelen yeni bir macbook bana daha ucuza patlayacak. Simdilik Jon'in macbookuna el koymus bulunuyorum. Bu da tatsiz bir olay oldu ama ne yapalim saglik olsun.


2 comments:

  1. merhaba hosgeldiniz!
    on saat iyi kullanmisin Esra valla iyi soforsun demek.tam anlamdim tasinacak misiniz o yuzden mi doktorla orda gorustunuz?
    isim hala bulamadin mi! cabuk ol ne kaldi doguma.
    sevgiler

    ReplyDelete
  2. Tesekkur ederim:) Jon 1 yil icin okulda burada, biz sadece yaz tatili icin geldik, yaz sonu geri donecegiz malum benim okul durumum devam ediyor. Tasinmadik:)

    Isim bulamadik halen. Ingilizce yaklastik ancak turkce onlara uygun birsey yok. Neyse 2 haftamiz var daha:)

    ReplyDelete