Wednesday, June 30, 2010

40 weeks!!!!


Evet bugun itibariyle 40. haftayi da devirdim, evet evet hala hamileyim:) Her zaman dedigim gibi bebis cok kilolu olmadigi surece cok sikayetim yok. Haftya bir randevumuz daha var, gerekli testler falan yapilacak. Bu haftasonu da 4th of July haftasonu yani askeriyeye 4 gun, diger calisanlara 3 gun tatil. Cogu insan kucuk tatil planlari yapiyor. Bizim de kucuk bir planimiz vardi ancak bebisin henuz gelmemesi planlarimizi suya dusurdu. Gavin'cigim SeaWorld'u gormeyi cok istiyor, sonra ben su cok bahsedilen su parkini gormek istiyorum. Neyse, 5 haftamiz kaldi, umarim saglikla gelir minik yavru aramiza da gitmeden istedigimiz seyleri yapma firsati da buluruz.

Dunden beri bel agrim fazlaca, onun disinda buyuk bir sikayetim yok. Halen carsili pazarli, havuzlu geciyor gunlerimiz. Gavin son birkac gundur hafif kirgin, atesi cikiyordu ara ara, bugun cikmadi. Ancak halen uzerinde var birseyler. Sanirim Hurricane Alex Texas'a dogru geliyormus. Birkac gundur yagisli geciyor gunler. Hava soguk degil ancak bunaltici sicakta yok.

Isim konusunda halen bir orta yol bulamadik. Annemin cok istedigi bir iki isim var, ben birisine sicak bakiyorum ancak onu da Jon begenmiyor. Annem de bizim buldugumuz ingilizce ismi begenmedigi icin buldugu isimde diretiyor:))

Son olarak unutmadan gecen hafta ki acil ziyaretimizi yazayim. Her daim cok aktif olan bebisimi koca bir gece ve gun hissetmeyince acile kostuk. Beni baska bir hastaneye naklettiler gerekli bazi testler icin. Ancak hastaneye ambulansla gonderdiler:) Simdiye kadar hic ambulansla seyehat etmemistim dogrusu. Ancak sabahin 3 u oldugu icin ve cok yorgun oldugum icin gozlerim kapandi cogu zaman. Yapilan testler sonucu hersey yolundaydi ve bebisimizin sadece cok uykulu bir gunune denk geldigine kanaat getirdi doktorlar. Bu arada burada gittigim hastaneden hic ama hic memnun degilim. Oyle buyuk sikayetlerim oldu ki, hepsini de gerekli makamlara bildirdim ve bildirmeye devam edecegim.


2 comments:

  1. merhaba lattaki yazina yorum yapan kisi ben yine.ya senin bu oglusun cok tatli ne guzel saclari var oyle uzunca. senin karninda masllah canim ne guzel olmus. sevgiler.ya ama dusundugun ismleri de bi yazmadin ask ol:)

    ReplyDelete
  2. Cok tesekkurler:) Dusundugum kadar bile isim yok malesef. Turkce ismini Emine koymya karar verdik ama:)

    ReplyDelete