Tuesday, June 22, 2010

39 weeks

Daha sik yazabilsem de su havadisleri. Hos gezip tozmadan baska bir havadis yok aslinda.

Gecen haftadan beri durmaksizin carsi pazar geziyoruz, ogleden sonra havuza gidiyoruz. Annem bir iki arkadasini ziyaret etti bu arada. Havalar oldukca sicak ancak konustugum herkes daha bu sicaklarin bir baslangic oldugunu soyluyor. Sicaklardan sikayetim yok aslinda ancak su gunesin zararlarindan sikayetim cok. Gavin'i oyle cok kremliyorum mesela genede yandi biraz, malum acik tenli oluncada urkuyorum gunese temasi olunca. Kendimi de kremliyorum tabiki. Ben koyu tenli olmama ragmen son 3-5 senedir yuzumde ve kollarimda gunesten olusan lekeler artti mesela.

Aaaaa bak harika bir indirimi yakalamis oldum, onu da yazayim:) Malum oglusa ve bebise araba koltugu almistik gecen haftalarda. Babiesrus ta araba koltuklari falan indirimdeymis diye mail gelmisti. Ayni urunler oldukca indirimdeydi hatta aldigim cantada olmak uzere. Aldigim koltuklari iade edip BRU tan ayni urunleri almayi dusundum once ancak istedigim renkler sadece online dukkanda vardi ve haliyle urunlerin gelmesi zaman alacakti. Sonrasinda aklima Amerika'da ki musteri hizmetlerinin harikaligi geldi ve ilk alisveris yaptigim magazanin musteri hizmetlerini arayip BRU'nun kuponunu kabul edip etmediklerini sordum. Onlarda tabiki ediyoruz dediler. Ertesi gun magazaya kuponlarla gidip arada ki farki geri almis oldum. Toplamda oyle az uz da kar yapmadim laf aramizda:)

Bugun doktor kontrolum vardi. Hicbir degisiklik yok. Doktor bana bebisin gelisine az zaman kaldigini, hazir olup olmadigimi sordu. Soyle bir dusununce aslinda bir sure daha gelmese ne iyi olur deyiverdim:) Gayet guzel uyuyorum, geziyorum, oglusla super zaman geciriyorum. Bebis gelince uykuydu, beslenmeydi, alt degistirmeydi dertleri baslayacak dedim:) O da bunlari bildigi icin sanirim bize verebildigi kadar fazla zaman veriyor:)

Haftaya kadar degisen birsey olmazsa NST ve US icin tarih alacagiz sanirim. Bu arada toplamda 9 pounds almisim, ona cok sevindim. VS gayet iyi. Bol bol yuru dedi doktor, hehe basindan beri hep ayakta oldugum icin bu hamilelikte bebise viz geliyor yurumeler dedim doktora. Malum oglusta gec gelmisti, benim cocuklar boyle demek ki dedim.

Gavin oldukca heyecanli, artik her sabah kardesine cikma zamaninin geldigini anlatiyor. Oyle komik nedenlerle geliyor ki her sabah, gulmekten kiriliyorum:)

Keyfimiz simdilik yerinde, insanlar biraz tuhaf burada. O ayri bir post konusu olur da neyse. Herkese iyi geceler...

2 comments:

  1. esra
    insallah ahyirlisyla dogum olmustur. minik bbegi resimlerinide koy ve insllah bir isim bulabildin.g.m.

    ReplyDelete
  2. Cok tesekkurler:) Dogum olmadi henuz, beklemedeyiz. Isim iside halen muallakta aslinda. Cok tesekkur ederim iyi dilekleriniz icin.

    ReplyDelete