Monday, June 14, 2010

38 weeks?

Inanmasi zor! Son 2 haftaya girdim. Gunluk yasantimda unutuyorum aslinda cunku son haftalari ilginc bir sekilde daha rahat geciriyorum. Hemen hemen butun gun disarida carsi pazar gezerken buluyorum kendimi, sonrasinda da saatlerce havuz keyfi oglusla:) Aslinda bebis gelince bu rahatimiz bozulacakmis gibi bir hissiyat icerisindeyim ya hadi hayirlisi.

Bugun doktor kontrolum vardi. Hersey normal gorunuyor. Toplamda aldigim kilo 8 poundsa cikmis yani 4 kiloya yakin. Umarim dogumdan sonra kilo almam Gavin'da oldugu gibi. Dogumdan iki hafta sonra ne karin ne popo hicbirsey kalmamisti ki o zaman 9 kiloya yakin almistim. Ancak 1 ay kadar sonra hizla kilo almaya baslamistim, feciydi durum. Bu defa zaten fazla kilolarla basladigimdan o luksum olmamali.

Bebise halen bir isim bulamadik. Ilk isim olarak iki isim arasindayiz aslinda ancak orta ismi yani turkce isimde cok zorlaniyorum. Dogru duzgun isim websiteside yok turkce, ayni siradan isimler ve tuhafca olan yeni isimlerden olusan ayni grup isim cikiyor karsima hangi web sitesine bakarsam bakayim. Anlamadim ne is.

Gavin'a olan askim her gecen gun dahada artiyor bu arada. Daha fazlasi olamaz diyorum her defasinda ancak o beni kendine asik edecek birsey yapiyor ve buluyor surekli. Canim oglum benim. Oyle sevecen, oyle tatlisin ki, senin benim oglum oldugunu, hayatimda yer aldigini dusundukce ne kadar sansli oldugumu dusunmeden edemiyorum. Oyle buyuk bir kalbin var ki senin, umarim hayatin boyu o kalbe goirmeyi hak eden insanlar cikar karsina.

Sabha uyanir uyanmaz gobegime sarilip ''gunaydin baby, wake up, it is light out'' demeni cok ozleyecegim:) Gun icinde olup biteni bikip usanmadan gobegime anlatisinida:) Elinin altinda kipirdanma hissettiginde ki yuzundeki heyecan ve gozlerinde ki isiltiyi hic unutmak istemiyorum. O guzel gozlerinin ici guluyor resmen.

Bir de havuz sefalarina degineyim unutmadan. Geldigimizden beri hergun havuzda saatlerce oynuyor Gavin. Oldu olasi suya bayilir, cocuklarla oynamayi cok sever. E ikisi birden olunca burada yemede yaninda yat tarifesi gibi birsey oldu onun icin. Nasil mutlu anlatamam. Oyuncaklarini cok guzel paylasiyor herkesle, cok da guzel oyunlar oynuyor. Tercihi her zaman ki gibi buyuk yas grubu cocuklar cogunlukla:) Iki gundurde hafif dalarak yuzmeye basladi, acayip mutlu tabi. Bugun bir adim daha gidip normal yuzmeyi koivirmaya basladi sanki:) Ancak yaklasik 3-4 saat durmadan havuzda yuz, atla, kucuk havuzla buyuk havuz arasinda mekik doku vs. vs. cok yoruluyor. Aksam kendisi soyluyor cok yorgunum yatmaya gidiyorum diye:) Kulaklarima inanamiyorum. Demek ki buymus, benim havuzlu bir eve ihtiyacim varmis basindan beri. O surekli taklalar atip, amuda kalkan, parendeler atan, koltuklarin tepelerinden inmeyen, parkta saatlerce oynadigi halde halen enerjisi bitmeyen, profesyonel kosucular gibi uzun mesafeler kostuktan sonra saatlerce bisiklete ya da skate board uzerinde fink atan oglumun caresi havuzmus:) Havuza gidiyorduk zaten yuzme dersleri icin ama haftada iki saat tabiki yeterli olmuyormus. Gunde 3-4 saat durmadan oynayinca aksama yataga kosa kosa gidiyormus. Dinsizin hakkindan imansiz gelir hesabi, oglumun ilacida buymus:)

Simdi yatmaya gidiyorum, oglusla birlikte benimde hasatim cikiyor. Sea world e gitmek icin can atiyorum ancak su halimle hicbir slide ya da ride'a binemeyecegim icin dogum sonrasini bekliyoruz. Gavin 1 haftaya yakin gec geldiginden bu bebisinde gec gelecegini dusunuyorum ki onceleri boyle dusunmuyordum. O bakimdan haftaya ki randevudan once bir gelsime olacagini sanmiyorum bizim cephede:)

2 comments:

  1. caniimm hadi hayirlisi olsun. evet cok az kalmis, heyecan doruktadir simdi..simdiden kolay bir dogum diliyorum sana.
    isim konusunda yine de hic yoktan 2-3 isim vardir aklinizin bi kenarinda..onlardan birini seciverin gitsin o halde..
    sevgiler..:)

    ReplyDelete
  2. Sagol canim, ugrasiyoruz isim konusunda:)

    ReplyDelete