Sunday, May 30, 2010

inciler

Uzun zamandir yazamadim oglumun incilerini:) Malum unutmadan yazmak lazim biryerlere. Arada facebokta yaziyorum ama hepsi birarada olsun degil mi:))

Efendim oglum kardes fikrine cok cok alisti. Her gun kardesiyle ilgili sorular soruyor ve cogu zaman komik yorumlar yapiyor. Benim karnimda oldugu icin bebis onu sadece benim duyabilecegimi dusunuyor. Ben bir nevi araci durumunda oluyorum onun gozunde. Kardesine cevabini direk veriyor ama onun ne soyledigini duymak icin bana donuyor:))

Mesela gecen gun evin onundeyken yanimiza gelen komsulara havladi Cujo. (Cujo evdeydi) Gavin hemen bana dondu ve '' what does the baby say about Cujo now?" diye sordu. Ben de onun birazcik korktugunu soyledim. Karnima yaklasip " it is ok sis, it is our dog Cujo, he is a good dog, don't be afraid'' diye devam etti ve bana donerek ''simdi ne diyor'' diye sordu:)) Ben de artik kardesinin korkmadigini ve sana tesekkur ettigini soyledim ve sevindi oyuna devam etti:)

Gecenlerde aksam yatmadan once karnima dondu ve ''stop kicking anne, it is not nice'' diye ekledi:))

Bir sure her gun kardesine oyuncak siparisi veriyordu cunku kardesinin geldiginde Gavin icin ozel birseyler getirecegini ama surpriz olacagini soylemistik. Uzun sure her aksam gobegime siparis verdi sabah fikrini degistirdi baska siparis verdi:))

Simdilik bu kadar, canim oglum benim. O minik kalbi nasil sevgiyle dolu. Seni cok ama cok seviyorum ben.

No comments:

Post a Comment