Friday, May 28, 2010

havadisler

Gunler cok yogun sekilde gecip gidiyor, ama oyle guzel ki yatakta oglumla sabah keyfi yapmak, sonra kafamiza gore plan yapmak ve onun cok cok mutlu oldugunu gormek:) BIr de havalar isinsaydi diyecektim ki dunuden beri o da oldu. Yuppiiiii!!!

Ailevi bazi durumlardan oturu yogunlugumuz ve stresimiz tavandaydi, ama hersey guzel simdi. Carsambaya ya da persembeye askimin yanina gitme planimiz var. Evde bazi tamir islerinden oturu biraz rotarli olacak bu gidis ama gec olsun guc olmasin demek lazim. Tabi u haftadan sonrayada kalmak istemiyorum, malum doguma cok az kaldi. 16 saat araba kullanmak kolay olmayacak son haftalarda.

Gecen hafta icinde doktor kontrolumde konustuk doktorla tatil planimizi. Ara ara kesin mola ver dedi, hehe ben de ki bu cekmis idrar torbasi yuzunden her 30 dakikada mola veririm ben deyince eh doguma kadar varirsiniz o zaman dedi:) Saka gibi ama bebek daha bir asagiya mi indi nedir, surekli tuvaletteyim. Gecen gun 'toysrus' ta zirt pirt Gavin'i da tuvalete surukluyordum. Bana sordu neden bu kadra cok tuvalete gittigimi. Acikladim bebegin bazen o bolgeye baski yaptigini falan filan. Bir sonra ki tuvalet ziyaretime gelmek istemedi tabiki ve ciglik cigliga soyle bagiriyordu '' there is no baby in my tummy, I don't need to pee''. Tabi kahkahayi bastim ama altima da kacirmis oldum gulecem derken. E hep Gavin altina kaciracak degil ya, bir de benden olsun:)))

Bu arada 34. hafta kontrolumde toplamda 5 lb yani neredeyse 2 bucuk kilo aldigimi ogrendim ama beni daha cok sasirtan bebegin neredeyse 6 lbs oldugunu ogrenmekti. Iyice serpilmis icerde, sanirim bir 9-10 lbs olacak. Ben bu defa epiduralsiz bir dogum yapmak niyetindeydim ancak bebegin buyuklugunu ogrenince tirstim acikcasi. Jon'in yorumu ise'' biz neden isim bakiyoruz ki bu kizin adini 'Dana' koyalim, hem ingilizce hem de turkcesi anlamli olur''. Allahtan o an cisim yoktu, yoksa bir altima kacirma vakasi da o an yasanabilirdi:))

Umarim su bahce islerimiz bu haftasonu biterde carsambaya ya da persembeye yola cikabiliriz. Offf degisiklik istiyorum artik, bir de askimi cok cok ozledim!

No comments:

Post a Comment