Sunday, May 9, 2010

Annelerin gunu!

Oncelikle tum annelerin anneler gununu ben de kutlayayim da adet yerini bulsun.

Ben boyle gunleri kucukten beri severim ve annem icin bahceden toplanmis bir cicek ya da ozenle hazirlamis bir kahvaltiydi eskilerde. 5 yildir anneler gunum kutlaniyor benim de. Buyudukce butun bu gunlerin aslinda para tuzagi oldugunu anliyor insan, hatta tv reklamlari beni cok cok sinirlendiriyor oyle ki sanki birseyler satin alinmazsa, annelere deger verilmiyormus hissi yaratiliyor. Bu tum ozel gunler icin gecerli tabiki.

Isin ozunu bizler cok iyi biliyoruz, ben de anne olduktan sonra cok daha iyi anladim diyebilirim. Cocuklarimiz mutluysa, saglikliysa hergun bizim gunumuz. Onlarin opucugu, gulumsemesi, canlari yandiginda gogsumuze kafalarini yaslamalari ne bileyim iste onlarla olan her an bizi en mutlu anne yapmiyor mu?

Dun aksam yatmadan once sabah kaltiginda once anneannesinin yanina gidip anneler gunun kutlu olsun demesini, sonra da benim yanima gelip aynini yapmasini istedim. Tabi sabah once yanima geldi ve ''ne dicektim ben'' diye sordu:)) Sonra ikimizede ayri ayri sarilip optu ve ''happy mother's day'' diye bagirdi. Iste bizim bugune ait kutlamamiz da bu sekildeydi.

Canim oglum benim, sayende ne cok sey ogrendim ben. Iyi ki benim oglumsun da bana bu guzel duygulari tattiriyorsun. Sayende hergun kutlayacagim bir gunum var, sen beni hergun ''mutlu anne'' yapiyorsun, bundan iyisi can sagligi:))


1 comment:

  1. canim gecmis anneler gunun kutlu olsun,
    blogumda ödülün var ;)

    ReplyDelete