Thursday, December 31, 2009

hosgeldin 2010

Bugun 2009'un son gunu. Bugun icin her zaman ki ozenli yilbasi soframizi hazirliyoruz. her yil evimiz yilbasi gunleri cok kalabalik olur aile dostlariyla. Bol bol yiyip icip, danslar edip, oyunlar oynayacagiz. Saat 12 ye gelirken hep bir agizdan geri sayip 12 oldugunda mutlulukla birbirimize sarilip her birimiz icimizden dileklerimizi tekrarlayip bir umutla yeni yila girecegiz. Yarin sabah yeni bir yila umutla uyanacagiz. Ben severim yeni yillari, bazen huzunlendirsede beni, bu tatli telasini cok severim. Herkesin icine yeni umutlar getirdigi icin en cok severim.

2009 benim icin oldukca mutlu ve basarili bir yildi. Bir suru guzel sey oldu bunun yaninda uzuldugumuz anlarda oldu tabi. 2010'dan beklentilerim cok daha buyuk. Bunlari soyle bir siralamaya koymaya calisacagim ki donup bakayim sonradan:)

- Tum ailem ve sevdikelerim icin cok cok saglikli bir yil diliyorum.
- Minik bebegimiz saglikla zamaninda aramiza katilmasini istiyorum.
- Gavin icin herseyin en guzelini diliyorum her zaman ki gibi.
- Bu sene mezun olabilmeyi can-i gonulden diliyorum bunun icin de cok cok akil, sabir ve guc diliyorum kendime.
- Askimin bizden ayri olacagi zamanlarin cabucak ve kolayca gecmesini diliyorum.
- Askimin da okulunda cok basarili olmasini diliyorum, e ona da akil, sabir ve guc diliyorum.
- Gelecek seneyi kilolarimdan arinmis bir sekilde karsilamak istiyorum.
- Mutlulugumuzun, huzurumuzun her daim devam etmesini diliyorum.
- Ya bir de su hocalar kazik sorular sormasin ne olur.
- Hastalara acil sifalar diliyorum.
- Terorun tum dunyada bitmesini diliyorum.

Bitmez benim bu isteklerim. Herkesin yeni yilini kutlarim. Herkese saglik, mutluluk ve umut dolu bi yil dilerim:))


No comments:

Post a Comment