Thursday, December 10, 2009

Dun ikinci US a girdim ve bebisin biraz daha buyudugunu gordum. US a girecegimi bilmedigim icin tek basima gitmistim, Jonathon sadece resimlere bakmakla yetindi. Hatta bu defa bebisin kollari bacaklari hareketliydi US'da. Dun ebeyi gordum ve o olctu bicti ve bana bebeisin olculeri 1 hafta buyuk dedi. Hehe bu da bana cekti iri olacak diye aklimdan gecirdim hemen, saka bir yana pek guvenemedim ebenin yaptigi olcumlere. Benim ogrendigimden farkli olarak tek olcum yapti soyledi, farkli olcumler yapip ortalamasini almadi, sonucta daha cok erken haftalardayiz. Neyse haftaya bir iki test icin tekrar US olacak, umuyorum ki iyi sonuclar aliriz.

Gavin'a artik yavas yavas anlatiyoruz bebisi. Zaten anatomiye pek merakli olan oglumun birkac kitabinda vardi fetus gelisim resimleri. Eskiden annenin soz dinlemeyen cocugu yedigini dusunen oglum simdilerde biraz daha iyi diyebiliriz. Ancak bu defada bebegin gerekli buyukluge geldiginde annenin agzindan cikacagini dile getirdi, bu da baska derse dedim bende.

Halen cogu zaman unuttugunu dusunuyorum, ne de olsa somut bir kavram olusmadi kafasinda. Hatirlatmaylada olsa yatmadan once herkese dedigi gibi bebegede iyi geceler diyor, kalkincada gunaydin diyor. Bazen magazalarda bebek oyuncaklari gorunce bunu bebege alalim diyor. Hafif begendigi seyleri bebege alalim deyince '' bana alalim ben bebekle paylasirim'' diye garantiye aliyor kendini:) Her aksam uyumadan once yaptigimiz sohbetlerde birkac dakikada olsa bebek muhabbeti ediyoruz. Buyuk abi olma isini cok benimsedigini soyleyebilirim. Ancak bana gecen aksam soyledigi su ''I won't change diaper, I only feed the baby." Himmm, simdilik bu da guzel diye gecirdim icimden.

Ha birde bana kesinlikle bir "sister" istedigini, bebek erkek olursa hastaneye geri goturmemi soyledi. Eskiden beri kizlari cok seven oglus burdada secimini kizlardan yana yapti. Hep beraber bekleyip gorecegiz artik:)

4 comments:

  1. Bu blogu iyi ki baslattin: okumaya bayiliyorum. Eminim Gavin super bir abi olacak...

    ReplyDelete
  2. ne guzel Gavin'cik de simdiden kiz kardes siparisi vermis.:))

    hadi bakalim. valla ben de merak ediyorum, bu yil kiz mi erkek yili mi olacak :))

    ReplyDelete
  3. Sagol Muge'cigim, umarim Gavin iyi bir abi olur.

    ReplyDelete
  4. Gavin siparisi verdi ama malum bu isler siparisle olmuyor. Evde Jon'la kocakari testlerini denedik ve hep erkek cikiyor. Sanirim bir erkek kardes daha gelecek:)

    ReplyDelete