Thursday, December 3, 2009

bugun bitti sonunda:)

Bugun son hastane gunum vardi. Aslinda bugun gecenlerde kar yagisindan oturu ertelenen bir gunun telafisiydi. Gecen haftadan beri evde olunca biraz zor oldu sabah kalkip tum gunu ayakta kosturarak gecirmek. Bugun gene cocuk bolumundeydim ve birkez daha cocuklarla calismanin ne guzel birsey olduguna kanaat getirdim. Minik bebekciklerle oynadim, offf hele bir iki tanesi vardi ki koyup cantaya eve getiresim geldi. Nasil tatlilardi oyle:)) Tabi cok uzucu vakalarda vardi, demek insan boyle zivanadan cikiyor dedirten aileler. Oldum olasi zorlanmisimdir politik olma konusunda, benim icin en buyuk challange bu sanirim. Neyse bugun olumsuzluklara kendimi kaptirmayacagim cunku cok mutluyum ve huzurluyum. Artik son iki donemim, onumuzde ki donemi atlatirsam cok buyuk ihtimalle okul bitti gozuyle bakacagim duruma. Onumuzde ki donem cok cok zor dersler ve cok yogun bir tempo beni bekliyor, hamilelikle goturebilirim umarim.

Dunden beri havalar acayip soguk. Ice age gibi oldu, hersey buz tutmus vaziyette. (Hava bugun 9F di) Ben bosuna kilo almiyorum buraya tasndigimizdan beri:)) Su havalar isinsada biraz disari falan ciksak ne super olur.


No comments:

Post a Comment