Sunday, November 1, 2009

bu da yeni bir donemin baslangici olsa gerek...

16 comments:

  1. aaaaaaaaaaaaaaaaaa :)))))))))))
    Tebrikler :))))))))

    ReplyDelete
  2. Merhaba,
    Ben rastgele gördüm blogunuzu. İzninizle ben de tebrik etmek istiyorum.
    Sağlıklı bir gebelik dilerim.
    Sevgiler...

    ReplyDelete
  3. :D
    hayırlı olsuuun.
    sonuna kadar kolaylıklar dilerim.

    ReplyDelete
  4. harika bir haber bu canim :))))
    hayirli ugurlu olsun..

    ReplyDelete
  5. Ooo ailece tebrikler. Kolay bir hamilelik ve dogum olur insallah.

    ReplyDelete
  6. aAaAaaAAaaAaAAaAaA
    Hayirli Olsunnnnnn
    Tebrikler

    ReplyDelete
  7. Cok sagol Esra'cigim, ben de aynen oyle bir aaaaaa cektim testten sonra:)

    ReplyDelete
  8. Pinar'in gunlugu,
    Cok cok tesekkur ederim guzel dileklerin icin. Cok mutlu ettin beni:)

    ReplyDelete
  9. Sevgili e.t.
    Cok tesekkur ederim, cok incesin:)

    ReplyDelete
  10. zencefilli corekcigim,
    Cok cok tesekkur ederim. Bak senden hala ses yok!!!

    ReplyDelete
  11. Pratik annecigim,
    Ailecek tesekkur ederiz:)

    ReplyDelete
  12. Yeliz'cigim,
    Cok tesekkur ederim, bizim icin de tatli bir surpriz oldu:)

    ReplyDelete
  13. tebrik ederim, Allah tamamini erdirsin.

    ReplyDelete
  14. Cok tesekkur ederim Ayse, umarim hersey yolunda gider:)

    ReplyDelete
  15. Öncelikle tebrikler! Ortak noktalarımız var: İkimiz de ikincilere hamileyiz, birincileri normal doğurmuşuz, ben de Amerika'da yaşamıştım, vs. vs. Öyle olunca selam vermeden geçemedim :)

    Ve bir de ilgini çekeceğini düşündüğüm, yeni başlattığım bir web sitesini paylaşmak istedim:http://pozitifdogumhikayeleri.wordpress.com/

    Bebeğini sağlıkla kucağına alman dileğiyle, sevgiler...

    ReplyDelete
  16. Cok tesekkur ederi blogcuanne mesajin ve guzel dileklerin icin. Ben de hemen senin bloguna bakacagim, ha bir de verdigin linke:)

    ReplyDelete