Monday, November 23, 2009

kisa notlar

Bu doneminde sonuna geldik. Yarin son final ve sonrasinda uzuuun bir tatil beni bekliyor. Hos gelecek hafta kardan oturu ertelenen bir hastane gunu telafim var ama onu saymiyorum. Bu tatilde bol bol oglumla zaman gecirmek istiyorum, askimla bilardolar oynayip, danslara gitmeyi dusluyorum:)

......................

Thanksgiving bu Persembe, birkac arkadasla gene baska bir aradasin evinde toplanacagiz. Gelenek hep bizim evde toplanmaktir Amerika'ya geldigimizden beri, degisiklik olacak bu. Yemek hazirliklarina baslamadigim gibi, daha alisveris bile yapmadim-cok mu rahatim ne??

......................

Havalar iyice sogudu. Ne yalan soyleyeyim artik ders calismak bile iskence geldiginden ve hic icimden gelmediginden oglusla bol bol aktiviteler yapiyoruz ama hep evde:) Insan isteyince pek yaratici oluyormus bunu anladim, hos ben hala cogu aktiviteyi kitaplardan ya da aktivite web sitelerinden esinlenerek hayata geciriyorum ya olsun. Oglus mutlu ben mutlu:))

........................


No comments:

Post a Comment