Monday, November 23, 2009

ilk randevu

Bugun ilk OB randevum vardi. Doktoru arkadas tavsiyeleriyle secmistim ve olumlu bir ilk gorusme, tanisma oldu. Ilk hamileligimde her doktor randevuma onceden hazirladigim uzun ve detayli soru kagitlarimla giderdim. Bu defa birkac soru anca sordum ki doktor israrla sorunuz var mi demeseydi onlarida sormazdim buyuk ihtimalle. Jon benden cok soru sordu , hatta doktorla olan konusmamizi cok ''technical'' buldu ve aciklamalar bekledi aralarda.

Randevunun en onemli kismi ultrasound'du tabiki. Heyecandan dersten bile erken cikmistim bu sabah oysa ancak sasirtici derecede sakinidim bebisi ve kalp atisini gordugumde. Doktor benim heyecansiz ve sakin durusumdan midir bilmem surekli ''look at the baby, what a wonderful little baby'' gibi gaza getirici laflar etti.

Belki bebisi gormek beni gercekle daha bir yuzyuze getirdi. Gavin'dan sonra ki acabalar tekrar yukseldi icimde. Oyle cok sorular ve endiseler var ki icimde, bazilarini kendime bile itiraf edemiyorum. Ne kadar isteyerek ve planlayarak olmusta olsa bu hamilelik, Gavin'dan sonra ki agir PPD, beni dusunduruyor.

Isin tabi birde kilo kismi var ki! Su anda Gavin'a 9 aylik hamileykenkinden daha fazla kilom:( Gavin'a hamileyken cok fittim ve toplamda 9 kiloyla bitirdim hamileligi ve dogumdan 2 hafta sonra eski kiloma donmustum. Ama son 2 senedir yavas yavas aldigim kilolar damlaya damlaya gol oldu ve yapisti uzerime. Ne diyeyim, sonum hayir olsun...

Kendime not duseyim birde- bu hamilelik ilkine gore cok cok farkli ilerliyor. Cok erken baslayan ve siddetli gun boyu bulantilar var. Kramplar ve agrilarda cabasi. Hehe degismeyen tek sey istahim tabi:)))

2 comments:

  1. Hayirli olsun :)
    Hamilelik farkli olunca cinsiyetide farkli olacak bebegin derler ama bilimsel hic bir yani yok bunun tabiki
    Ben hamileligimde 31 kilo almistim (genelde 30a yuvarlarim onu )
    gidigim sarkmisti :)
    Ama hepsini verdim gitti.Yuzme ve pilatesin yani sira bence yerleri egilerek silmemin de faydasi oldu :)

    Umarim her dey yolunda gelisir ve saglikla alirsin bebisi kucagina

    ReplyDelete
  2. Inanamiyorum o kadar kilo aldigina ve sonradan hepsini verip tig gibi olmana:) Buyuk bravo Yeliz'cigim, supersin:)

    Cinsiyeti hakkinda hicbir fikrim yok, hani derler ya insanin icine dogra falan diye, hic birsey de dogmuyor ki.

    Cok tesekkurler iyi dileklerin icin.

    ReplyDelete