Friday, November 27, 2009

fun times

Bu hafta superdi. Askimla bol bol basbasa zaman gecirdik. Aksamlari dans etmeye ciktik, sonra bilardo falan oynadik, sinemalara gittik. (Bunlar biizm icin buyuk gelsimeler, cunku annem gelene kadar yani Gavin neredeyse 4 yasina girene kadar Jon'la basbasa disari cikmamizelin parmagini gecmez-hatta elin parmaklari kadar bile etmez. Neden mi? Cunku benim Gavin'i babysittera birakamama gibi bir takintim var. Sadece cok yakinlarima guvenebiliyorum eve saatli cagrilan sitterlara guvenemiyorum) Bunda en buyuk neden aslinda Gavin'in fazlaca kurtlu olmasi, bir dakika yeinde duramamasi-konusmaya cok gec baslamasi. Neyse bunun uzerine ben destan yazabilrim burada birakayim.

Sonra bugun sabahin orunde-hakikaten korunde ama- Jon'la Black Friday alisverisine gittik. Thanksgiving ertesi olan indirimlerden bizde nasibimizi aldik. Bunu her sene yaparim ve cokda eglenirim. Bu senede boyle oldu.

Jon bu hafta izinliydi ve pazartesi gunu is basi yapiyor. Yani onumuzde son birkac gunumuz var, araya bir de Denver gezisi sikistirirsak super olur:)

2 comments:

  1. harika olmus annenin gelisi canim.
    bir nevi ikinci balayi olmus size. opuyorum :)

    ReplyDelete
  2. güzel ve mutlu haberler okumak ne güzel :)

    ReplyDelete