Friday, October 30, 2009

mim cevaplari

Sevgili Zencefilli corek ve e.t. nin mimlemesi sonucu acayip mutlu oldum, e nede olsa ilk mimim oldu bu:) Biraz gec oldu ama kizlar idare edin artik. Cok tesekkurler...

1-Bloğuna neden bu ismi verdin?
Bloga kendi adimi verdim, hehe yaraticiligin bu kadari:) Daha cok kendimle ilgili olacagi icin sadece adimi verdim.

2-Blog yazarken star tribiyle istediğin,olmazsa olmaz dediğin şeyler var mı?
Hayir, feci bir internet muptelasi oldugum icin laptop'imla yatip kalktigim icin ve gittigim hemen heryerde internet baglantim oldugu icin daha ne isterim ki. Ha bir de feci bir cay kahve tiryakiligim oldugundan elimde her daim olan sirin kupa bardaklarim vardir.

3-En son satın aldığın garip şey?
Himmmm, bu sorunun cevabini cok dusundum. Aldigim hicbirsey tuhaf gelmiyor ama soru sorudur deyip cevaplamak lazim. Sanirim yapay kan boyasi aldim. Halloween dekorasyonu icin heryerinden kan dokulen korkunc heykelcigimiz icin aldim.

4 -Şeker gibi olduğun anlar?
Genel olarak hep seker gibiyimdir kendim diye demiyorum ha:) Yuzum her daim guler bu durum basima hastanede bazen is acsada, alismis kudurmustan beterdir:) Ama en en en seker anlarim karnimin tok sirtimin pek oldugu durumlardir:)

5-Arkadaşım artık sormayın şunları dediğin şeyler?
Are you hispanic? He he aslinda bir hispanic'e gore fazlaca iriceyim amma velakin tenim esmerimsi oldugundan olsa gerek bu soruyu cok aliyorum. Bazen hastanede beni cevirmen olarak cagiriyorlar acayip kil oluyorum o zaman.

6-Aynaya bakınca gördüğün?
Yorgun ama mutlu bir insan goruyorum. Cogunlukla bir yerlere yetismeye calsitigim icin ayna karsisinda gecirdigim zaman gunden gune kisaliyor.

7-Kendini okutan blog dediğin?
Himmm, takip ettigim blogun yazarlari seker tadinda yaziyorlar. Cok icten yaziyorlar bir de turkceyi cok guzel kullaniyorlar , acayip imreniyorum bu insanlara. Imrendigimle kalmayayim okuyup birseyler ogreneyim diye firsat buldukca bakiyorum.

8-Bu blog sahibi/sahibesiyle karşılaşabileceğin yerler?
himm, bu biraz zor iste. Benim simdiye kadar oturdugum yerler hep kiytiriktan yerler oldugu icin akli olan ha bir de mecbur olan kisilerden baska kimsenin buralarda yasayacagini sanmiyorum:) E bizim de tatile ayda yilda bir ciktigimizi dusunecek olursan birileriyle tanismam zor gorunuyor:(

2 comments:

  1. Sevgili adas :)
    Ben super falan degilim, aman sakin oyle bir fikre kapilma benim hakkimda :) Ben gezmeyi cok seven, buna ragmen ayni zamanda cok da tembel bir insanim :) Ev hanimi falan degilim :P Camasirlar banyo kapisindan tasarken tenezzul ederim onlari makinaya tasimaya :P Esime, cok ihtiyaci varsa kendi camasirlarini yikayivermesini soylerim :) Kurumus camasirlari bir kerana koyar, sonra onlarin uzerine 3 posta camasir daha ekler, arada lazim olanlari iclerinden cekip cikarir kullaniriz :))

    Persembe-cuma calisiyorum (part-time calisiyorum) diye yemek yapmam, zaten baba-oguldan sonra gelirim eve, oglan bakicisinda yer gelir, babasi kendi basinin caresine bakar; cumartesi-pazar geziyoruz, gezmiyorsak haftasonu canim, ben de tatildeyim diye yapmam :P Pazartesi balik yeriz, sali yemek yaparim, onu da hem sali hem carsamba yeriz falan :)))

    Oyle; cocugum bugun 175 gr vitamin aldi mi acaba? diye kaygilanmam, makarna-pilavin icine attigim karisik sebzeler yeter der gecerim :D

    Gormussundur belki, artik yerleri de oglan supuruyor, bana fazla is kalmiyor :D

    falan.. filan iste :))
    Bizim evde isler boyle :))

    ReplyDelete
  2. Esra müstakbel bir hemşire olarak her daim şeker gibi olmayı en çok sana yakıştırdım :)
    Allah tadını hiç bozmasın :)

    Bu arada adaşın Esra' nın bahsettiği gibi çocuğunu, bugün 175 gr vitamin aldı mı acaba? diye büyüten var mı sahiden? !!!

    ReplyDelete