Sunday, October 18, 2009

son haberler

Carsamba gunu ailecek hatira fotolarimizi cektirdik ilk is. Sonra oglusun yapmaktan hoslandigi herseyi bir gune sigdirmaya calistik. O gun formalite yerini bulsun diye bir de kek alip kestik.

Cumartesi gunu sabahtan basladi party hazirliklarimiz. Niyetim irkac cocugun oldugu bir partynin olmasiydi ancak planlar buyudu falan 15 cocuklu 20 yetiskinli bir 4 yas partysi oldu. Malum soguk memlekette oturdugumuz icin bu mevsimde disarida birsey planlamak cok riskliydi, ancak hava super guzel olunca ve bu kadar cocugun oyun odasina bile sigmasi mumkun olmayinca solugu bahcede aldik:) Sonuc olarak cok eglenceli ancak muthis gurultulu bir gun gecirdik. Butun minikler halloween kiyafetleriyle geldiler ve cok cok sevimli bir goruntu cizdiler. Ancak hepsini bir araya toplayip bir resim cekemedim ya ona yanarim.

Gavin cok olgundu, normalde baskasinin dogumgununde bile hediye merasiminde kiyameti koparirdi ancak bu sene hediyelerin kendisi icin oldugunu bildigi halde partynin sonuna kadar cok guzel bekledi. Herkese tesekkur etti geldikleri icin. Demek ki Gavin gibi ''dare devil'' bir cocuk bile yas ilerledikce olgunlasabiliyormus diye gecirdim icimden. Canim oglum tekrar dogum gunun kutlu olsun, yuzun hep boyle gulsun....

Yarin sabahtan kutuphaneye gidip aksama kadar ineklemeyi planliyorum. Pazartesi ilk peds/OB sinavim var ve ben sadece 1 chapter okudum simdiye kadar. Yusuf yusuf durumlari aldi beni...

Bir de dip not: Cujo bugun 5 puan alarak sampiyonlugunu ilan etti. Cok sevindik:))))


2 comments:

  1. oğlunuza sevdikleri ile birlikte nice mutlu ve sağlıklı yaşlar.....

    ReplyDelete
  2. Cok tesekkur ederim iyi dilekleriniz icin:)

    ReplyDelete