Tuesday, October 13, 2009

10/14/05


Yanina uzandim az once, gun icinde sensiz gecen zamanlarimda yaptiklarimi anlattim sana, guzel gozlerini aca aca merakla dinledin beni. Sorular sordun, ve bazilarinin cevaplarini dinleyemeden uyuyakaldin. Bir sure daha kaldim yaninda, seni izledim her gece oldugu gibi ancak bu aksam 4 sene evvelini dusundum. Hastaneye gidisimizi ve sonrasini dusundum. Gene o duygu yuku bogazimi dugumledi. Sonra uykunun arasinda minik ellerinle yuzumu oksayip ''annecim you are my best friendy'' dedin ya, iste o an gozyaslarim sel oldu akti. O minicik bebegim simdi sevgi yuklu, ne istedigini bilen ve ifade edebilen bir minik adam olmustu. O an hicbirseyin anlami kalmadi aslinda, yani kendimi anneligimi sorgulamalarim, cogu zaman duydugum yetersizlik karmasalik yerini huzura birakti. Anladim ki o an, hatalar yaptiysamda seni buyuturken dogru yaptigim cok da sey olmus. Anladim ki ben de seninle dogdum 4 sene once ve seninle buyuyorum. Anladim ki bugun benim de 4. yas gunum bebegim.

You are my sunshine
My only sunshine
You make me happy
When skies are grey...

this is the song I sang to sooth you when you were little, then we sang this song together pretty much anytime:) I love this song and I know you love it as much as I do. You are the reason I wake up in the morning, and you are the reason I keep going even though I am ready to give up sometimes.

I will always think of you with so much love and pride. You are growing up to be a wonderful young man. I love you more than you can ever imagine! You will always be my little smiley face. Happy 4th birthday my son:)

5 comments:

  1. Happy Birthday kucuk adam..Annen bizide duygulandirdi
    Iyki dogmussun , annenin olmussun :)

    ReplyDelete
  2. Cok tesekkur ederim Yeliz'cigim guzel dileklerin icin. Cok mutlu ettin beni mesajinla...

    ReplyDelete
  3. bu kadar mi guzel ifade edilir bir annenin duygulari :)
    henuz anne degilim ama yazdiklarini okurken inan gozlerim doldu :(
    gecmis 4. yasgununuz kutlu mutlu olsun canim biraz gec kaldim gerci ama.
    koca adam oldugunu da saglikla mutlulukla gorun insallah :))

    ReplyDelete
  4. Canim benim, cok tesekkur ederim.

    Mimleme nasil oluyor, oyun mu bu?

    ReplyDelete