Wednesday, October 7, 2009

hayattayim:)

Sevgili blog,
Ne uzun zaman oldu yazmayali ya da yazamayali. Pazartesi gunu Med/Surg dersimin son sinavina girdim ve soyle derin bir ''oh'' cektim. Ne kadar yogun bir donemdi oyle, uzun ders saatleri, uzun hastane saatleri, uzuun calsima grubu saatleri. Pazaretsi yeni ders basliyor, daha kolay olmayacak belki ama saatleri bir nebze daha kisa sanki. Bekleyip gorecegiz artik.

Onun disinda anlatacak cok sey oldu aslinda bu donem icinde. Annemler buradalar. Gavin artik evde annemle kaliyor. Haftada birkac saatlik okul bakacagim sanirim.

Dunden beri Gavin'in party hazirliklarina hiz vermis bulunuyorum. Gecen pazar evin disini susledik, hos theme halloween olunca suslemeden ziyade korkunclastirdik demek daha dogru olur saniyorum, pumpkinlerimizi aldik hatta birkac tanesini oyduk bile:) Dunden beri kafamda ki menuyu isleme sokmaya basladim. Yavas yavas denemeler yapiyorum guzel olursa party menusunde ki yeri kesinlesiyor. Oyle cok cocuk olmayacak aslinda ama ilk defa annemde dogumgununde olacagi icin belki cok heyecanliyim. Tabi Gavin'in da artik dogumgunu bilincinde olmasinin etkiside buyuk.

En kisa zamanda resimlerle yeni postlar eklemeye calisacagim.


2 comments:

  1. bende diyordum ne oldu bloga diye :)
    Hep ayni seyleri yaziyoruz ...pumkinler ve halloween ,ayni ulkede mi yasiyoruz ne :)
    Gozun aydin bu arada ..fotograflari ve detaylari merakla bekliyorumm

    sevgiler

    ReplyDelete
  2. Yeliz'cigim,
    Oyle yogun bir donemdi ki, laptopiyla uyuyan ben laptopi acamadim bile dogru duzgun.

    Hakikaten ayni ulkede mi yasiyoruz ne:))))

    Resimleri de umarim en kisa zamanda post edecegim...

    ReplyDelete