Saturday, September 12, 2009

dogumgunu hazirliklari

Oglumun 4. yasgunu cok yaklasti. Bu sene evde yapmaya karar verdik oglumun partysini. Disarida ki dogumgunleri kosturmaca icinde gectigi icin hicbirsey anlamiyorum ben. 2 saatligine kiraliyorsun bir yer oyunlardi pastaydi hediyeydi derken kosturmaca gibi oluyor. Ancak Ekimde buralar coktan sogumuz oldugu icin bahceye cikmak mumkun olmayacak. Evin icinde cocuklari nasil idare edecegiz diye dusunmuyorda degilim gerci cok cocuk olmayacagi icin cok da zor olmaz herhalde:) Bu aralar zaman buldukca netten dogumgunu oyunlari arastiriyorum ev partyleri icin. 

Dogumgunu temasi "halloween'' yani cadilar bayrami olacak. Jonathon'in en bayildigi etkinliktir bu. Hic usenmez her sene kiliktan kiliga girip evi bastan asagi susler. Ondan banada bulasti. Gavin da cok seviyor kostum giymeyi. Oglumun dogumgunuyle halloween arasinda 2 hafta olunca bu sene boyle birsey denemeye karar verdik. Dogumgunu pastasini da yapmaya niyetliyim.  Bakalim nasil birsey cikacak ortaya!!!

2 comments:

  1. simdiden kolay gelsin canim :) benim de en sevdigim eglencelerden halloween. bizim evlilik yildonumu de ekim sonu. ben de ikisini birlestirip bir parti vermeyi dusunuyorum evimde bakalim. :))

    ReplyDelete
  2. aaa gercekten de , kalplerimiz birmis :)))
    Bu sene Ilyas ilk defa Halloween kostumu giyecek , gecen sene sadece bir tshirt giyiyordu "My 1st Halloween" yazan ..cok heyecanli ! :)

    Ne guzel , bizim evde de biri olsa keske bastan asagi dekor yapacak..Muhtemelen iki orumcek agi olur o kadar, o da dogal orumcek agi hahha

    ReplyDelete