Sunday, September 6, 2009

devam...

Ertesi gun dersim bitince niyetim kutuphanede ders calismakti ancak bir gunonce ki vukuattan dolayi cok sogudum okuldan ve ilk is oglusu aldim eve geldim. Mudurle gorsutum ve mudur tahmin ettigim gibi hicbir ogretmenin olayi gormedigini falan anlatti. Uzgun oldugunu falan soyledi. Belli araliklarla ogretmenler belli derslere katilip egitim aliyorlar. Mudure hanim bana bu ay icinde bir egitim programi hazirlayacaklarini ve tum ogretmenelin bazi konularda daha bir egitileceginin teminini verdi(!) Biraz sohbet ettik onunda benim kadar bu durumdan rahatsiz olduguna karar verdim ancak sogudum bir kere buradan. Annem yakinda gelecek bir mani cikmazsa, o zaman bu okuldan tamamen alacagim oglumu ve saatelerini ayarlayabilirsem haftada birkac saatlik preschool programina verecegim. Simdi gel teskere gel seklinde annemi bekliyoruz...

1 comment: