Monday, August 31, 2009

sucluluk!

Bugun okul sonrasi oglumu kresten aldim. Yavrum her zaman oldugu gibi boynuma atladi:) Dudaginda ki yarayi farkettim ve ogretmenine sordum. Bilmiyorum dedi ve asil ogretmene sordu. O geldi yanimiza ve haberi olmadigini soyledi. Bu arada ben dudagini kontrol ettim. Muhtemelen birseye carpma sonucu disleri dudagini patlatmis. Dudaginin ici oldukca kotu gorunuyordu ancak disaridan bakincada belli oluyordu cunku dinindada zedelenme vardi. Nasil haberiniz olmaz diye bir posta ikisini azarladim. Gavin cok hareketli bir cocuk ve cok erken yasta ayaklandigi icin dusmelere kalkmalara cok alisik ve kolay kolay aglamayan bir cocuk. Ne oldugunu gormemis bile olsalar sonradan dudagin disinda ki yarayi gorup farketmeleri gerekirdi. Ogretmeni sabah ki ogretmenin burada olmadigini soyledi ve topu o ogertmene atti. Soylene soylene mudure gittim ve sikayet dilekcesi yazdim. Mudur de cok sasirdi ve ogretmenlerle konusacagini ve gerekenlerin yapilacagini soyledi. Ozurler diledi ama neye yarar. Boyle birseyi farketmedikleri gibi kaza raporu bile tutmamislar. Yarin sizi arayip haberdar edecegim diyerek beni telkin etmeye calissada ben gozlerim dolmus vaziyette ayrildim okuldan. Daha fazla ne yazayim ki cok uzgunum...


4 comments:

  1. Cok uzuldum, gercekten ben de olsam cok kizardim. Iyi yapmissin sikayetini resmiyete dokmekle, gozleri korksun serserilerin. Sorumsuzlugun bu kadari! sanki `eti senin kemigi benim` diye veriyoz bi bu cocuklari onlara...

    ReplyDelete
  2. Evet Acalya, aynen dedigin gibi dusunuyor olmalilar. Cok sogudum buradan, oglusu olabildigince gec birakip alabildigimce erken aliyorum okuldan. Onlari bir de BBB ye sikayet edecegim.

    ReplyDelete