Tuesday, August 11, 2009

Bugunlerde

Son posttan bu yana uzun zaman gecmis gene. Gavin gecen hafadan beri krese geri dondu. Ilk gunlerde erken uyanma sorunu olsada simdilerde daha iyi. Ben de bu surede islerimi bitirdim sayilir. Bugun resim cekip buraya koymayi planliyorum:) Wohoooo....

Gunler eski monotonluguna donmeye basladi. Okul sonrasi Gavin'la genelde parka gidip orada piknik usulu aksam yemegimizi yiyoruz. Sonra banyo, puzzle, kitap ve uyku seklinde gunler geciyor. 

Gecen hafta sonu okuldan eski arkadaslarim yemege geldiler. Cok keyifli bir aksam gecirdik. Biz kari koca ev bulusmalarini cok severiz ve evimize bol bol arkadas davet ederiz. Kalabalik ev bulusmalarina Gavin'da cok alisti ve bir sure kimse gelmezse ''let's have party'' der hemen. Ancak bu donem zorunlu olarak bu partylere ara verecegiz. 

Okul pazartesi aciliyor. Ben dun aksam ilk odevimi aldim bile. Sonum hayir olsun:)

No comments:

Post a Comment