Thursday, August 13, 2009

tadilat sonrasi mutfagimiz:)


Sonunda yenilenen mutfagimizin resimlerini koyabildim. Resimleri aksam cekmistim, isik biraz yetersiz kaldi ama hicyoktan iyidir deyip ekliyorum resimleri:) Malesef tadilata baslamadan once resim cekmeyi akil etmedigim icin once-sonra resimleri ekleyemiyorum. Resimlerin yanlarina aciklamalar yazarak durumu idare etmeye calisacagim:)



Yukarida ki resimde sonradan ekledigimiz dolaplar var. Mutfagin bu kosesinde sadece duvar vardi. Duvari yiktik, o koseye bu dolaplarla birlikte bir breakfast bar olusturduk. Mutfagin diger tarafinda eski bir mutfak tezgahi vardi. Yeni kismin tezgahini bu renk secince eski kismin tezgahinida buna uydurduk. Dolaplara tezgah renginde kulplar taktik. 


Sonradan ekledigimiz kismin baska bir goruntusu. Bu kismin tezgahinida mutfak dolaplarinin rengine uydurduk. Duvari odanin diger duvarinin rengi olan altin rengine boyadik. Kenarda ki dyuvarda ki kablo ev telefonu kablosu. Telefon kablosunu oraya cekmek zorunda kaldik duvari yikinca. 


Bu da yeni mutfak tezgahi ve breakfast barin baska bir acidan goruntusu.
















Son zamanlarda yapilan evlerde mikrodalgalar artik bu sekilde monte ediliyor. Bizim evimiz oldukca eski oldugu icin eski usul mikrodalgamiz tezgahta duruyordu. Mutfak dolabini biraz yukari kaldirarak yeni model mikrodalgamizi bu sekilde monte ettik. Bu arada zor da olsa lavaboyuda gormekteyiz. Lavaboyuda degistirdik bu yenileme sirasinda:) Bu arada unutmadan ekleyeyim. Mutfak dolaplari koyu bir kahverengiydi(profil resmimin arka kisminda gorulen dolaplar mutfak dolaplarinin eski rengi) Tum dolaplari bu renge boyayip kulplar taktik daha modern bir hale sokmak icin. Ayrica duvarlarida yeni boyandi. 


6 comments:

  1. cok guzel olmus, gule gule kullanin... Microwave ayrica davlumbaz degil mi? Eger isterseniz dolaplara guzel stickerlar var, onlardan da yapistirabilirsiniz, ama simdi boyle beyaz beyaz insanin icini aciyor, belki sonra... :)

    ReplyDelete
  2. Sevgili Ayse,
    Cok tesekkur ederim guzel dilekleriniz icin. Bahsettigin stickerlar hakkinda biraz bilgi verirmisiniz? Benim bildigim kadariyla davlumbaz aspirator oluyor. Mikrodalga firinda microwave oluyor. Bu yeni model mikrodalgalarin alt kisminda aspiratoru var kendinden.

    ReplyDelete
  3. çok zevkli ve sade bir mutfak olmuş. afiyetle yapılan ve yenilen yemeklere evsahipliğ yapması dileğiyle

    ReplyDelete
  4. Cok tesekkurler sevgili Hulya:) Ben cok yaratici degilimdir mutfakta umarim bana pozitif enerji verir bu mutfak:)

    ReplyDelete
  5. Esra merhaba tekrar. stickerlarin adresi su:
    http://www.studionommo.com/koleksiyon.asp?k=5
    fakat bu turkiyede olan bir dukkan. belki Etsy'de falan bulunabilir bu tarz seyler...

    ReplyDelete
  6. bu güzel mutfakta mutlu mutlu günler, anlar geçirmenizi dilerim :)
    yenilikleri çok seviyorum.bana hep heyecan verir.

    ReplyDelete