Sunday, August 23, 2009

simdi okullu olduk:)

Ayin 1 7 sinde Gavin yeni sinifina gecti, 4 yas grubu. Surekli buyumek ve buyuk cocuklarla olmak icin can atan oglum bu durumdan oldukca memnundu. Gerci ilk gun yeni sinifina biraktigimda biraz cekingen bir hal takinmisti ve beni bu durum biraz endiselendirmisti. Ancak aksam onu aldigimda eski sinifinin onunden gecerken iceridekileri gostererek'' anne look at the babies, this is a baby class'' diyerek beni guldurup rahat bir nefes almami saglamisti. Yeni sinifinda mutlu gorunuyor simdilik. 

Ayin 17 sinde benim okulumda acildi ve son surat basladik derslere ve hastane gunlerine. Bu donem bisemester derslerim oldugu icin bir nevi mutluyum ama cok daha yogun olacagim icin stresliyim. Ilk bolumde ''med surg'' aliyorum oldukca hosuma gitti aslinda. Hastane gunleri de eglenceliydi ancak cok cok erken kalkmam gerekti her gun ve dersler, sinavlar, hazirlamam gereken raporlar oldukca zorladi beni. 

Hastaneye haftanin uc gunu oldukca erken bir saatte gidiyorum ve sabah Gavin'i gorme sansim olmuyor. Bu durumu oglum ilk gun cok icerlemis ve Jonathon oldukca zor anlar yasamis. Oysa bir once ki aksam ona uzun uzun anlatmistim sabah uyandiginda benim yaninda olmayacagimi. Ertesi gun sarkilar ve resimlerle durumu daha detayli anlattim. Ilk gune gore daha kolay olmus sabah fasli. 

Okul disinda anlatacak cok fazla birsey yok aslinda. Tum yaz yagisli gecen havalar okullarin acilmasiyla super guzellesti. Acayip sinir oldum bu duruma cunku bu guzel havalarin tadini cikarma sansimiz olmuyor. 

Umarim herkes guzel bir hafta gecirir.

3 comments:

  1. Kolay gelsin hepinize, bu arada Gavin demek abi oldu artik :)

    ReplyDelete
  2. Sagol canim, evet Gavin abi oldu. Yeni sinifinin geneli 4.5 yas aralarinda biraz minik kalsada simdilik(fiziken cok fark yok aslinda)mutlu. Hergun ben buyudum diye anlatiyor birseyler:)

    ReplyDelete
  3. Okul maceralarni bekliyoruzzz :))

    ReplyDelete