Thursday, June 4, 2009

oglum

Oglum, Ekim 2005'te katildi aramiza. Hep kiz cocuk istemistim, hatta oglum olacagini ogrendigimde biraz hayalkirikligina bile ugramistim deli gibi. Onu ilk kucagima aldigim ani dun gibi hatirliyorum. Bir yandan dun gibi gelirken bir yandan uzerinden asirlar gecmis gibi sanki. 

Oglum cok kosar, cok hoplar, cok konusur, cok soru sorar, cok guler, cok da tantrum atar. Uzun saclari, guzel gozleri vardir. O gulunce ( lakabi smiley'dir) icim erir mutlu olurum, ne sansli oldugumu dusunurum hep. 

Cok hareketlidir ama, oyle ki cok kafa goz yarar ve bana kalp agrisi yasatir. Gittigimiz acil sayisinin sayisini unuttum. Cok erken aylardan beri yurudugu hatta tirmandigi icin ve gozude cok pek oldugu icin bir lakabi'da "dare devil"dir. 

Sanirim bu blogu acmamin en buyuk denelerinden biri oglum. Ilklerini, anilarini hep bir deftere not ettim simdiye kadar. Ancak okulun yogunlugundan buna bile firsat bulamaz oldum, belki blog sayesinde unutmam bunlari. Bakalim basarili olabilecek miyim! 

No comments:

Post a Comment