Wednesday, June 17, 2009

komik seyler

Oglum dogdugundan beri hayvanlarla ic ice oldu. Ondan midir bilinmez son bir haftadir tasma takma derdinde. Evet evet tasma:) Kedimizin tasmasini takip her yere onunla gitmek istiyor, okul haric. . Okula giderken cikariyor eve gelince tekrar takiyor. Bir gun kedi oluyor bir gun kopek! Onlarin taklidini yapiyor. Ustune gitmemeye karar verdik cunku daha ters tepiyor. 

Kucuklugunden beri yemek yerken yedigi sebze ve meyvelerin icinde hangi vitaminler oldugunu ve bu vitaminlerin neye iyi geldigini anlayacagi dilde anlatirim. Dun kopek parkinda Gavin'in poka basmasi sonucu acil bir ayakkabiciya girip ayakkabi almak durumunda kaldik. Bu isi Jon ustlendi ve ''Iron man''li bir ayakkabi almis bulunmus. Hic duymamistim bu karakteri acikcasi. Oglum bunun ne oldugunu sorunca ona cok demirli yiyecekler yedigi icin adinin ''iron man'' oldugunu soylemis bulundum. Ben cok ispanak yiyorum ben de iron man'im diyerek ortada dolanmaya basladi dunden beri:) Bugun parkta her cocuga bunun aciklamasini yapip garip action hareketleri yaparak onlara ne kadar guclu oldugunu gostermeye calisti. Tabi bunlari yaparken boynunda tasma da vardi.  Bakalim bu tasma hikayesi ve iron man sevdasi ne kadar surecek.


3 comments:

  1. canim saka maka kedi almak icin nereleri onerirsin? :))

    ReplyDelete
  2. Ben kediler hakknda pek birsey bilmiyorum, onlarinda breederi vardir muhakkak. Ben kedimizi Petsmarttan adopt ettim. Kopekleri sorsan sana destan gibi bir cevap verebilirdim ama kedileri hic bilmiyorum.

    ReplyDelete
  3. himmm kedimi bulduktan sonra kedi bakimi konusunda sana danisirim mutlaka :)

    ReplyDelete