Saturday, January 30, 2010

baby in action

Evet hissettigim kipirti gercekten bebise aitmis:)) Dun aksam esimle basbasa yemek ve sinema keyfi yaptik. Sushi'ye bayilirim, hamileyken limitleniyorsun malum sushi seciminde. Ona ragmen o kadar cok yedim ki hala tok hissediyorum. Sonrasinda ''happy bones''filmine gittik. Kitabini daha cok begendigimi soylemek isterim. Film biraz sikici ve yavasti. Zaten oldum olasi kitaptan filme uyarlanan filmeleri cok begenemem, malum kitabin verdigi tadi vermiyor. Neyse bebegim sushi'yi cok sevmis olacak ki film boyunca icerde akrobasi hareketleri yapti. Oyle cok kuvvetli degil hissettigim kipirtilar ancak ahtapot gibi bir o tarafta bir bu taraftaydi.

Degmeyin keyfime artik, fillerin ki gibi iki yila yakin surse hamilelik sesim cikmaz. Seviyorum iste hamile olmayi, hele de bebek kipirtilari basladiktan sonra.

Ilerleyen haftalarda bu kipirtilara Gavin'in verecegi tepkileri gorebilmek icin sabirsizlaniyorum.

1 comment:

  1. hamileliğin en zevkli anları bu kıpırtılar,
    eşler içinde en hissedilebilir yanı:) benim eşim daha dün söylüyordu şuradan tekmeliyordu hatırlıyormusun filan filan diye :)

    ReplyDelete