Thursday, January 28, 2010

kisa kisa

Bu aksam yorgunluktan koltukta bayilir vaziyetteyken sanki hafif bir kipirti hissettim gobusumde. Acaba diye kendimi dinledim bir daha tik cikmadi. Gaz miydi acaba??? Bu hamilelikte cok cekiyorum gaz ve siskinlikten. Bildigim yontemler simdilik ise yaramadi. Bu arada ben 18. haftanin icindeyim(US a gore 19. haftanin icindeyim)

Okul beni bir haftada bezdirdi. Haftanin uc gunu cok erken cikip oldukca gec bir saatte geliyorum. Bu dersin klinikleri farkli bir hastanede. Hastalar gercekten cok cok hastalar, normal hastane gibi iki gun sonra eve postalanmiyor hastalar, "long term care hospital'' diye geciyor zaten.

Gavin cok iyi. Ne kenisi ne cenesi duruyor. Uzun zamandir gittigi gymnastic te cok hosumuza giden bir ogretmeni vardi. Ancak o ogretmenin saati benim bu donem ki ders saatime uymuyor malesef. Daha gec saatlerde baska ogretmenler var ancak Mr Russ Gavin'in hakkindan cok iyi gelmisti. Cok eglenceli gecsede dersleri, hicbir zaman disiplinden odun vermeyen bir ogretmen. Yas grubu 4.5-6 yas aslinda ancak Gavin 4 yasinda yoktu henuz bu yas grubuna almislardi fiziksel olarak yeterli oldugu icin. Gayette guzel beceriyor herseyi ancak su dikkat dagilma olayi yok mu. Sirada 5 saniye bile bekleyemiyor, hemen baska seylere yonelip kendi hareketlerini kendisi gelistiriyor. Diger minikler genel olarak 5-6 yas grubundalar ve asker gibi Mr Russ ne dese yerine getiriyorlar. Bir de Gavin kurulmus energizer bunny gibi dersin baslamasindan sonuna kadar durmaksizin zipliyor. Sabit kesinlikle duramiyor. Simdiye kadar Gavin'i oldukca iyi idare etti, diger minikler kadar asker kivamina getiremediysede artik cok daha iyi dinler olmustu Mr Russ'i. Bir de Mr Russ'in saclari Gavin'in saclari kadar uzun, bu oglusun o kadar hosuna gidiyor ki. ''We are cool boys''diyor:))) Bir cozum uretemezsem yaza kadar ara vermemiz gerekecek bu derse.

Simdilik bu kadar, bir suru okuma beni bekliyor. Herkese iyi haftasonlari:))

6 comments:

  1. bebeğiniz hayırlı olsun, sağlıkla kucağınıza alın.. iyi haftasonları :))

    ReplyDelete
  2. inşallah Gavincik cool boyuna kavuşur.
    sevgiler.

    ReplyDelete
  3. canim ikinci gebeliklerde hareketler daha erken hissedilebilir deniyor. belki de bebis kipirtisiydi. :)

    Gavin'in sevdigi bu ogretmenin ders saati size daha uygun olarak degistirilir belki kimbilir..

    ReplyDelete
  4. Cok tesekkur ederim Nilay guzel dileklerin icin.

    ReplyDelete
  5. e.t.
    Cok sagol, bakalim bir duzenleme yapabilecek miyiz.

    ReplyDelete
  6. Zencefilli karanfil,
    Cok sagol canim. Karin kaslari daha gevsek oldugu icin buyume ve bebek kipirtilarini hissetme daha erken oluyormus. Gavin'da 19. haftadaydim hani cok bir fark yok aslinda ama olsun di mi:))

    Ders saati degistirmek kolay birsey degil malese, bu ogetmenin dersi var bizim dersten sonra.

    ReplyDelete