Sunday, April 11, 2010

ayrilik vakti!

Askim 1 saat once yola cikti. Kalbim aciyor simdi. Bunun gecici bir sure oldugunu biliyorum ama bunu kalbime anlatamiyorum. O benim askim, Jon'im, diger yarim cunku... Hersey onunla cok daha kolay ve guzel cunku...

Umarim cok rahat bir yolculuk gecirir ve kolaylikla yerlesir yeni yerine. Sanirim o zamana kadar ben rahat nefes alamayacagim.

Jon'in arkasindan el sallarken, yanagimda ki yaslari silen ve bana ''it is ok annecim, I am here for you'' diyen canim oglum var yanimda. Bir de beni her firsatta tekmeleyen minik bir kalp var icimde!


4 comments:

  1. Allah kavustursun :) Bir sureligine de olsa single mum olmak kolay degildir bilirim. Kolay gelsin.

    ReplyDelete
  2. Sagol Esra'cigim,
    Jon en son bu kadar uzun sureligine bir yerlere gittiginde ortada Gavin yoktu bile, Gavin varken de nadiren birkac gunlugune gitti biryerlere. Ancak simdi U-haulla v\falan kismen tasinmali bir gidis olunca sanirim beni cok etkiledi. Sanirim senin esin de is ziyaretlerine sik gidiyor, Sanada cok kolayliklar dilerim!

    ReplyDelete
  3. son parağrafta benimde gözlerim yaşardı.
    Inşallah herşey umduğunuzdan da kolay ve daha güzel geçer.

    ReplyDelete
  4. e.t.
    Cok tesekkurler ederim guzel dileklerin icin, uzgunum goslerini yasartmak istememistim hic.

    ReplyDelete