Monday, April 12, 2010

28. hafta mi???

Inanamiyorum! Nam-i deger 3rd trimester gelmis bile! Eh gobusun buyumesinden belli aslinda ama dusununce ne cabuk gecmis bu zaman demeden edemiyor insan. Bebis icin birkac ust bas disinda hicbir hazirligimiz yok henuz. Araba koltugu, bebek arabasi yatak gibi seyleri sectik aslinda ancak almadik. Bebisin ismi uzerinde az da olsa dusunuyoruz ama hicbir ilerleme yok, liste bile yapamadik hani icinden seceriz kurayla falan diye. Niye bu kadar zorlandik ki biz? Acaba doguma kadar bulabilir miyiz ki???( bu arada erkek ismi hazir hani US da bir hata olduysa ve dogumda bir surprizle karsilasirsak)

Bu hamilelige fazla kilolarla basladim malum, ancak simdilik kilo alimim korktugum gibi olmadi. Toplam 2 kilo aldim, tabi ilk hamilelikte de boyleydi, toplamda 9 kiloyla bitirmistim ancak emzirme donemimde onun kac katini aldim anlatamam. Eh bir de 2 seneden fazla emzirme doneminin surdugu dusunulurse halimi tahmin edebilirsiniz.

Ancak gobus ilk hamilelige gore daha buyuk duruyor sanki. Bugun hastaneye girerken kapida ki guvenlikle diyalogumuz;
G: You are having a little babyyyy(adam cok ictenlikle siritarak soyler bunlari)
B: Actually I am not pregnant, I had my baby 6 months ago(cok ciddi bir ifadeyle soyledim)
G: Kem kum den sonra, next please...diyerek olayi gecistirmeye calisti(adamin rengi atti)
Arkamda duran sinif arkadaslarinin kahkahasi beni de guldurdu, adam da bir oh cekti ve beraberce gulusup sakalasmaya devam ettik kisa sureligine:))



No comments:

Post a Comment