Tuesday, March 23, 2010

Seinfeld usulu cinsiyet ogrenme:))

20. hafta US'unda teknisyenin cinsiyetini ogrenmek istiyor musunuz sorusu uzerine'' evet ogrenmek istiyoruz ancak simdi degil. Seyinin resmini cekip zarfa koyup bize verirseniz biz istedigimizde acar ogreniriz'' dedik. Teknisyen onayladi ancak resmin uzerine kiz ya da erkek yazamayacagini, hatta pipi ya da kuku bile yazamayacagini cunku bunun yasak oldugunu soyledi. Sadece bir ok koyabilirmis:) Tum Us bitti, cinsiyetine bakarken biz kafayi cevdik falan, sonra ''tamam guzel bir resim yakaladim'' dedi.

Jon: hersey belli mi resimde?
Tech: Evet, cok belli.
Jon: Bakinca hemen anlar miyiz?
Tech: Evet alarsiniz.

Us dan mutlu mesut ayrildik. Ancak zarfin arabanin torpido gozunde oldugunu bilmek ve Jon'in yanimda olmadigini bilmek aklima tum seytan fikirleri getirdi. Hatta bir ara zarfi gunese tutup icini gormeye calistigimi hatirliyorum:)) Benim kadra sabirsiz birinin eline zarf teslim edersen boyle olur, suc bende degil yani:)

Bu arada birsey goremedim zarfin icinde! Zarflari ozel yapmislar herhalde.

O aksam Jon'la kutuphanede cikisi dolastik biraz. Icecek birsey almak icin ''Target'' a girecektik, konusmaya daldik park yerinde ve ben kendimi haydi zarfi acalim artik diye yalvarirken buldum. Jon hem guluyordu hem de ben biliyordum zaten, sen hediyeleri erke acarsin sabirsizliktan, boyle birsey icin bekleyemeyecegin belliydi seklinde basima kakiyordu sabirsizligimi. En son be park yerinde ogrenmek istemiyorum, uygun zmaanda guzel bir plan yapariz diyerek konuya son noktayi koydu.

Dogumgunum cok keyifli degildi bu sene. Dersler, sinavlar ve bir iki saglik probleminden oturu oldukca yavan gecti. Hos Jon oyle guzel surprizler hazirlamisti ki gun icinde ve aksaminda, tum olumsuzluklara ragmen beni cok ama cok mutlu etti. O aksam ailecek pasta kestikten sonra biz disari yemege ciktik. Guzel bir aksam yemeginden sonra jon zarfi cebinden cikardi(evet zarfin icini zarfi gunese tutarak gormeye calsitigimi soyledikten sonra Jon zarfi elimden almisti) ve masaya koydu. Zarfi heyecanla actik ve ikimizinde tepkisi '' himmm, what are we having now'' seklindeydi. Cunku teknisyenin dedigi gibi hicbirsey belli degildi. Resmi evirdik cevirdik, birseylere benzetmeye calistik ama olmadi. Hatta restorantta ki musteriler arasinda anket yapmayi bile dusunduk.

Sonra benim aklima dahice bir fikir geldi. Cok cok yakin bir aile dostumuz Us teknisyeni, onu arayip resmi telefonla gonderip bize aciklama yapmasini istemeyi dusundum. Saat oldukca gec oldugu icin Jon once mesaj cekti'' this is Jon, are you up?'' . Mesaja cevap geldi hemen ''I am up" Bunun uzerine hemen telefon etti arkadasa. Makineli gibi anlatti durumu telefonda ancak tum detaylariyla. Oyle ki benim sabirsizligimi ve yaptiklarimi, yaptigimiz plani, zarfi actigimizi ancak resimden hicbirsey anlamadigimizi tum detaylariyla anlattiktan sonra '' oh'' dedi ve telefonu kapatti kizarmis bir vaziyette. Meger arkadas numarasini degistirmis, telefona cevap veren kisi baska birisiymis ve Jon'a'' deli misin bu saatte, ben ne anlarim Us resminden, sen ucmussun galiba'' demis. Ben gulmekten altima kaciracaktim nerdeyse.

Jon'la en sevdigimiz diziydi Seinfeld, ve basimiza gelen cogu olayda hep dedigimiz '' ayni Seinfeld episodu gibi''. Bu da onlardan biriydi sanirim.


2 comments:

  1. hahaahahah :)))
    OMG diyorum :P

    Hala ogrenemediniz cinsiyetini sanirim :D

    ReplyDelete
  2. Esra'cigim,
    Cuma gunku US da ogrendik:))

    ReplyDelete