Friday, March 12, 2010

haberler

Cuma aksamlari Jon'la disari cikariz. Bazen dansa, bazen yemege, bazen bowlinge ancak son zamanlarda cogunlukla bilardo oynamaya:) Cok cok oglenceli gecer bu geceler, o gidince cok ozleyecegim bu aksamlari.

Super bir sevgililer gunu gecirdik. Jon'im oyle romantiktir, oyle dusuncelidir ki. Bazen masallardan firladigini falan dusunuyorum:) Ozel kahvalti surprizleri, arabamda buldugum kirmizi guller, heryerde karsima cikan sevgi sozcukleriyle dolu not kartlari, hediyeler, oglen aralarinda okulda ya da hastanede karsilastigim cicekli yemek sepetleri ve daha neler neler. Evet, o benim beyaz atli prensim. Gitmesine 4 hafta kaldi, onu cokc cok ozleyecegim bir gercek. Ama dedikleri gibi sayili gun cabuk gecer, umarim oyle olur.

Bir de kucuk prensim var ki, onu nasil anlatsam bilemem hic. Ona bakinca kalbim guluyor yuzumle birlikte. Oyle mutlu ediyor ki beni. O benim gun isigim, canim, herseyim. O benim ''best friend'im''. Bana oyle demisti bir zamana once, ''annecim you are my best friend and I love you so much'' demisti:)) Nasil asik olunmaz ki bu cocuga.

Uzun zamandir oglum beni baska bir yonuyle hayran birakiyor kendine. Daha mini minicikten beri bana cok duskundur ve hamilelik ve yeni bebek fikrini nasil karsilar diye cok endise etmistim icten ice. Ancak ilk gunden beri bu fikre oyle cok alisti ki, bunu da her firsatta oyle guzel belirtiyor ki. Cok dusunceli ve iyi bir abi olma sinyalleri veriyor canim. Tabiki bebegimiz aramiza katilinca hersey bu kadar toz pemb eolmayacak her daim, ama biliyorum ki korktugum kadar da olmayacak. Onun oyle buyuk bir yuregi var ki, oyle sevgi dolu ki eminim kardesine olabilecek en iyi abi olacak.

Bugun eve geldigimde yatakta kucaklasip, oynasma aninda bebegin tekme atip atmadigini sordu bana. Elini karnima koyup bekledi sabirla. Ses cikmayinca minikten ''anne sessiz ol, bebek uyuyor'' dedi:))

Dun sabah bebegin corap giyip giyemedigini sordu(hehe kis aylarinda corap takintim oldugu icin cocugun aklina corap yoksa hasta olursun fikri yerlesti iyice:)) Cevap olarak bebeklerin annelerin karninda ciplak olduklarini, orasinin yeterince sicak oldugunu disari cikinca kiyafet giymeleri gerektigini anlattim. Dikkatlice dinledikten sonra '' benim gecen sene ki halloween kiyafetimi giyebilir, cunku o bebekler icin, kucuk'' dedi. Sonra bana kizdi bebek icin kiyafet almadigim icin(hakikaten daha bir cop almadim)

Onun disinda minik bebegimiz abisi kadar hareketli olacak korkarim. Bugun doktoru arayip sormayi dusundum ciddi ciddi. Bugun hastanede orientation vardi ve neredeyse butun gun tekme yedim. Durmaksizin ama. Eve geldigimden beri sakin ama, sizdi kaldi herhalde:))


No comments:

Post a Comment