Sunday, July 12, 2009

ordan burdan

Biraz kendime geldim gecen hafta. Sanirim bana okulsuzluk, ev hanimligi ters etki yaratiyor. Gecen hafta Gavin uc gun okula gitti ben de bol bol ders calistim. Daha dogrusu gelecek donemin kitabini okumaya basladim. Gelecek donem ilk 7 hafta ''medical surgical nursing'' dersi alacagim ikinci yarisindada bol bol cocuk dogurtacagim( Peds-OB) Cok cok yogun bir donem olacagini bildigim halde ki uzerimde ki stresin nedenlerinden biriside bu, oldukca heyecanliyim. 

Gavin hafta ici iki gun evde kaldi benimle. Bol bol gezdik, havuzlara parklara gittik. O'nun bitmek tukenmek bilmeyen enerjisini atmasi icin surekli fiziksel aktivitelere katiliyoruz. Tabi bu durum beni oyle yoruyor ki, aksam resmen sizip kaliyorum. Ama cok cok eglendigimizi soylemek zorundayim. 

Yaz aylarini cok cok seviyorum. Eskiden beri bu hep boyleydi. Yasadigimiz yerde kislari karli ve soguk geciyor. Dondurucu bir soguk yok hatta karda yagsa her daim gunesli bir havasi var ama genede benim alisik oldugum sekilde degil kislar. Ben Akdeniz'liyim, Jonathon Miami'li. Durum boyle olunca yaz aylarinin gelmesini iple cekiyoruz. Hos bu sene yaz surekli yagmurlu ki ben 3 senedir burada cok nadir yagmur yagdigini gormustum. Burada yapacak o kadra cok disari aktivitesi var ki! Biz ailecek daglarda tirmanmayi, kamp kurmayi, bisiklete binmeyi, uzun yuruyuslere cikmayi cok seviyoruz. Burasi bu yonlerden tam bize gore. Ama genede yazlarin daha uzun oldugu bir yerde yasamayi tercih ederdim sanirim ya da kislarin kar hyagmadigi bir yer:) 


No comments:

Post a Comment