Tuesday, July 21, 2009

haftasonu

Gunler oyle yogun ve eglenceli geciyor ki ders calisma moduna nasil girecegimi hic bilmiyorum. Sunun surasinda 4 hafta kaldi! 

Haftasonumuz cok cok guzel gecti. Havada cok guzeldi ve biz kendimizi disariya attik. Burada en cok hosuma giden hemen her restorantin acik havada oturma yerlerinin olmasi. Bu bana Turkiye'yi animsatiyor, biz de bu haftasonu gittigimiz her restorantta disarida oturduk. Bunu cok sik yapamiyoruz hava durumundan oturu. 

Oglumla birlikte ilk defa paten kayma deneyimimiz oldu. Ilk gun oglus superdi, hemen kapti teknigi ve kendi kendine pistte kaymaya basladi. Ara ara oynanan oyulardan birine bile katildi. Ben tam tersi ayakta zor durabildim patenlerle. Coluk cocugun maskarasi oldum cunku oyle kucuk yasta ki minikler oyle guzel kayiyorlardi ki. Hatta bir iki tanesi bana kaymayi ogretmeyi teklif etti!  Ikinci gun cok daha basarili gecti benim acimdan. Sasirtici sekilde Gavin korktu kaymaktan, ilk gune gore cok daha temkinliydi. Buna pek anlam veremesekte oldukca eglenceli bir seans gecirmis olduk. 

Haftasonlarini cok seviyorum. Ailecek birlikte zaman gecirmeyi, gezmeyi tozmayi, herseyi birlikte yapmayi seviyorum. Umarim bu haftada guzel gecer. Herkese iyi haftalar diliyorum. 

No comments:

Post a Comment