Thursday, July 30, 2009

gecen hafta

Bilgisayar bagimlisi birisi olarak buraya yazmanin daha kolay olacagini dusunmustum. Yanilmisim. Genede istedigim siklikta yazamiyorum. Gerci yaz donemi boyunca internette daha az zaman gecirme karari almistim ki bunda oldukca basariliyim. 

Okullarin acilmasina neredeyse iki hafta kaldi. Tembellige oyle cok alistim ki yogun tempoya nasil ayak uyduracagim bilemiyorum. Ayni sey Gavin icinde gecerli. Benimle kalip gezip tozmaya, evde tembellik yapmaya cok alisti. Tekrar tum gun kres gunlerine alismak oun icinde kolay olmayacak. 

Ev islerinin %99u bitti. Ama tembellik edip son yapmam gereken birkac seyi yapamiyorum ya da yapmiyorum. Umarim okul baslamadan tamamen isleri bitirip resimleri buraya koyacagim. Umarim en kisa zamanda olur:)


No comments:

Post a Comment