Monday, February 22, 2010

ozlem

Subat 17 2007, Canim anneannem aramizdan ayrildi. Uzerinden tam 3 yil gecti ama acisi dun gibi. Benim icin anneden farki yoktu cunku. Ilk zamanlar saka gibi gelmisti, eski duzenimde onu telefonla arayip sesini duymayi umdum hep. Cevap vermeyecegini bile bile, onun numarasini ceviriyor olmak beni mutlu etti. Oyle ne cok agladim ne kendimi heba ettim, sanki hic olmamis gibi, aramizdan hic ayrilmamis gibi. Sonra bir anda vurdu beni onsuz olmak. Oyle bir bosluktu ki icimde ki, nereye donecegimi bilemedim uzun sure. Boslukta oylece kalakaldim. Sonra gene birsey oldu ve sustum ve ne konustum onunla ilgili, ne yanimda konusulmasina musade ettim. Halada oyle aslinda ancak bu yaziyi yaziyor olmak bile ilerleme sayilir aslinda.

Yazmiyorsam, konusmuyorsam dusunmedigimden ya da ozlemedigimden degil. Hatta tam tersi, cok ozledigimden. Rahat uyu anneannem yerinde, bil ki senin yerin hep cok ozeldi, hep oyle kalacak. Seni cok seviyorum canim benim.

4 comments:

  1. bu kadar iyi hatirliyorsan annaneni, yeri cennet olmustur zaten. nur icinde yatsin...

    ReplyDelete
  2. Esra
    bende artik hep susar oldum :(((
    Br hafta once cok sevdigim birini daha kaybettim , kendi kendime bile tekrar etmekten korktum ...

    ReplyDelete
  3. Sibel,
    Umarim oyle olmustur. Kismen elinde buyudum, oyle olunca ona dair oyle guzel anilar var ki aklimda.

    ReplyDelete
  4. Yelish,
    Senin de basin sagolsun, umarim en kisa zamanda toparlanirsiniz. Cok zor gercekten...

    ReplyDelete